موکت ها کفپوش هایی هستند که به دلایل مختلفی توانسته اند مورد رضایت افراد قرار گیرند. یکی از مزایایی که انواع موکت دارند عایق بودن این کفپوش ها می باشد، به این صورت موکت مانع ورود و خروج انرژی می شود و یک عایق خوب در برابر سر و صدا می باشد. همچین موکت به دلیل تنوع پذیری بالایش مناسب برای هر دکوراسیونی می باشد و شما می توانید انواع طرح های موکت را در سبک های مختلف و هماهنگ با دکوراسیون داخل ساختمان خود انتخاب کنید. از دیگر مزایای موکت این است که می تواند به محیط زیبایی ببخشد، رنگ بندی متنوع موکت باعث می شود انرژی محیط بالا رود و به انتخاب درست موکت می تواند بر روی فضا تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

انتخاب موکت مناسب

موکت ها به دلیل تنوعی که دارند می توانند در مدل های متنوعی انتخاب شوند. انتخاب موکت ها بر اساس فضا و دکوراسیون انتخاب می گردد. با توجه به تاثیر گذری رنگ ها شما می توانید فضا های مختلفی را با موکت ها خلق کنید. مثلا طرح های پیچیده و شلوغ موکت و رنگ های گرم و گیرا ، فضا را کوچکتر و صمیمی تر نشان می دهد بنابراین اگر فضایی بزرگ در دست دارید می توانید از این نمونه استفاده کنید اما اگر فضای منزل یا محیط کار شما کوچک است می توانید با استفاده از طرح های ساده و یا ترجیحا خلوت موکت، فضا را بزرگ تر و باز تر نشان دهید و همین طور رنگ های انتخابی شما باید رنگ های مات و سرد باشد تا تاثیر بیشتری را بر روی محیط داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از معتبرترین فروشگاه های دکوراسیون داخلی در کشورمان می باشد که با هدف جلب رضایت کامل مشتریان خود توانسته انواع پالاز موکت ، موکت ظریف مصور و پارس موکت باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب را به دست مشتریان خود برساند.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()