پارکت ها از چوب درختان ساخته می شوند. از این وسیله برای پوشاندن کف ساختمان های اداری و مسکونی و تجاری استفاده می شود. خرید و فروش پارکت در بسیاری از کشور های جهان انجام می شود و پارکت در میان افراد طرفداران بسیاری دارد. برخی از انواع پارکت از چوب سااخته می شوند که بسیار مقاوم بوده و هزینه ی اجرایی این نوع پارکت بسیار بالا می باشد. پارکت های چوبی از چوب درختان کاج، بامبو، افرا و بلوط و... ساخته می شوند، اما نوعی دیگر که رایج بوده و قیمت مناسبی دارد، از چوب های فشرده شده و روکش تهیه می شود.

نصب پارکت

نصب پارکت از آن جا که کاری تخصصی است باید توسط شخص ماهری انجام گیرد بنابراین افراد عادی نمی توانند به خوبی نصب پارکت را انجام دهند و به اطلاعات زیادی در زمینه نیاز دارند. برای شروع نصب در ابتدا سطح مورد نظر تمیز و مسطح می گردد و ناهمواری های آن رفع می گردد سپس چسب بر روی سطح مورد نظر ریخته شده و تکه های پارکت یکی یکی در محل مناسب چسبانده می شوند. چیدن پارکت ها باید با دقت بالایی انجام گیرد تا ترتیبی زیبا را ایجاد کند. در انتهای کار اضافه ی پارکت بریده می شود و سطح مورد نظر کاملا پوشانده می شود.

پارکت لمینت ها نوع جدیدی از انواع پارکت می باشند که در این نوع لایه ی لمینت بر روی پارکت قرارمی گیرد و علاوه بر زیبا تر شدن کار ، از آسیبدیدگی های جزئی تا حدودی از پارکت محافظت می کند. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های بنام در فروش محصولات دکوراسیون داخلی و انوع کفپوش ها می باشد که امکان سفارش گیری آنلاین در این فروشگاه وجود دارد و شما به راحتی می توانید به سایت مراجعه کرده و محصولات را مشاهده نمایید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()