معرفی سیستم های شوت زباله

در آپارتمان های مرتفع و برج ها، معمولا دفع زباله یکی از مشکلات اصلی به شمار می رود. تمامی ساکنین یک آپارتمان باید سر ساعت مشخصی زباله های خود را به صورت دستی و از طریق آسانسور به طبقه ی پایین منتقل کنند. این مشکل باعث استهلاک آسانسور و صرف هزینه ی اضافی برای برق خواهد شد. در فصولی مانند فصل زمستان، رفتن به طبقه ی پایین و قرار دادن زباله ها در سطل زباله کار بسیار دشواری است. بر  همین اساس و برای تامین رفاه حال ساکنین یک مجتمع مسکونی یا آپارتمان، دستگاهی به نام دستگاه شوت زباله ابداع شده است که می تواند کار دفع زباله را به راحتی انجام دهد.  دفع زباله ها با این روش بسیار راحت بوده و  باعث تامین سلامت محیط سکونت ساکنین خواهد بود. از سیستم شوت های زباله در محیط های دیگری همچون بیمارستان ها، هتل ها و ... نیز استفاده می شود.

اهمیت استفاده از دستگاه شوت زباله

در زمان های گذشته دفع زباله ها به صورت دستی انجام می شد. این روش مشکلات زیادی را با خود به همراه داشت. علاوه بر استهلاک آسانسور و مصرف برق اضافی، باعث انتشار بوی نا مطلوب در محیط آپارتمان و مجتمع های مسکونی می شد و در هنگام دفع زباله، ممکن  بود بخشی از زباله ها بر روی زمین قرار بگیرند و باعث تجمع حشرات موذی مانند سوسک و مگس و موش و ... شوند. حمل زباله به صورت دستی یکی از معضلات و معایب محیط های آپارتمان محسوب می شد و گاهی شرایط را برای آپارتمان نشینان دشوار می نمود. در این میان دستگاه شوت زباله ابداع شد که این دستگاه دارای مکانیزم مناسبی برای دفع زباله بوده و دارای مزایای متعددی است. این دستگاه این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند به راحتی دفع زباله را انجام داده و آسایش نسبی برای ساکنین به همراه دارد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در زمینه های مختلف شوت زباله و همچنین انواع شوت نخاله و دودکش موتورخانه با کارشناسان ما در نخستین کار در تماس باشید.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 921
نمایش همه
علاقه مندی ها ()