کمد دیواری از محبوب ترین تجهیزات چوبی است که برای دکوراسیون داخلی اتاق ها به کار برده می شود. با خرید انواع کمد دیواری می توانید علاوه بر اینکه فضای دکوراسیون را زیبا و شیک نمائید، همچنین به دلیل نوع طراحی و سبک ساخت این نوع کمدها می توانید برای نظم بخشیدن به وسایل کار، لباس ها و هر نوع لوازمی که در اتاق قرار دارد، استفاده نمائید.

خرید و فروش کمد دیواری

خرید و فروش کمد دیواری طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد و در کشور ایران نیز چند سال اخیر علاقه مندان زیادی میان عموم مردم پیدا کرده است. در گذشته بیشتر افرادی که توان مالی بالا داشتند می توانستند سفارش کمد دیواری مورد دلخواه خود را به فروشگاه های تجهیزات چوبی بدهند ولی به مرور زمان و کاهش قیمت چوب MDF و یراق آلات، باعث افزایش تنوع طرح کمدهای دیواری و قیمت ارزان تر شود. بنابراین عموم مردم می توانند با توجه به توان مالی خود و فضای اتاق، خرید کمد دیواری ارزان را داشته باشند. خوشبختانه در حال حاضر انواع کمد دیواری لوکس و مدرن با طراحی های چشم گیر و جذاب عرضه می شود که علاوه بر شکل ظاهری مناسب، کاربری بسیار مفید نیز دارند.

هزینۀ ساخت کمد دیواری

هزینۀ ساخت کمد دیواری های ریلی و باکسی به طرح و کیفیت جنس مواد به کار رفته در طراحی کمد دیواری بستگی دارد. لازم به ذکر است که ممکن است در بازار انواع کمد دیواری یک طرح وجود داشته باشند که دارای قیمت های متفاوتی باشند که این مسئله به کیفیت چوب و یراق آلاتی که در ساخت کمد به کار رفته است بر می گردد. پس بهتر است هنگام خرید کمد دیواری، کیفیت جنس چوب کمد را در نظر داشته باشید تا قیمت ارزان!

مجموعه آکاژو دیزاین به عنوان یکی از اولین مجموعه داران تجهیزات چوبی در تهران فعالیت دارد که انواع کمد دیواری ریلی و باکسی را با طراحی های مدرن و شیک عرضه می کند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()