کابینت آشپزخانه بخش قابل توجهی از فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد. خرید بهترین ترین کابینت آشپزخانه زمانی رُخ می دهد که اطلاعات جامعی نسبت به انواع کابینت آشپزخانه داشته باشید و سبک دکوراسیون داخلی ساختمان را نیز مد نظر داشته باشید. خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن، هر کدام طرفدارن خاص خود را دارد و در طراحی های متعدد می توان برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب نمود.

خرید کابینت مدرن و کلاسیک

خرید کابینت مدرن و کلاسیک همانطور که گفته شد به سبک دکوراسیون بستگی دارد. به عنوان مثال با خرید کابینت آشپزخانه هایگلاس به راحتی می توانید مطابق فضای آشپزخانه را به سبک دکوراسیون مدرن تزئین نمائید و درخشندگی خاصی را به همراه سادگی جلوه گر نمائید. استفاده از کشوهای ریلی، درب های جک دار، قفسه های متعدد، تعبیه گاز و فر درون کابینت و طراحی کشو ادویه اختصاصی در طراحی انواع کابینت مدرن و کلاسیک مشاهده می شود. استفاده از کابینت آشپزخانه مناسب می تواند علاوه بر سازمان دهی اسباب و لوازم آشپزخانه، محیط آشپزخانه را خلوت تر نماید و فضای بهینه ای را برای فعالیت های آشپزی در اختیار افراد قرار می دهد.

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه، متناسب با سبک طراحی، جنس بدنۀ کابینت، نوع یراق آلات و اندازه های کابینت دارد. البته نیاز به ذکر است که بر اساس متر مربع نیز مشخص می گردد. خرید کابینت آشپزخانه ارزان نمی تواند دوام و طول عمر کابینت را تضمین نماید. بنابراین بهتر است کیفیت جنس بدنۀ داخلی، پوشش ظاهری و یراق آلات کابینت را در نظر داشته باشید تا کابینت های آشپزخانه ماندگاری بالایی داشته باشند.

مجموعه آکاژو دیزاین از آغاز فعالیت مجموعۀ خود، در حوزۀ طراحی، ساخت و پخش انواع کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه با گذشت زمان، انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک را با قیمت ارزان و کیفیت عالی به فروش می رساند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()