کابینت آشپزخانه نقش مهمی در طراحی دکوراسیون آَشپزخانه دارد، ضمن آنکه در سر و سامان بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه نیز مؤثر می باشد. از ابتدا هدف از ساخت انواع کابینت آشپزخانه، نظم بخشیدن به ظروف و لوازم آشپزخانه بوده است. امروزه نیز خرید و فروش انواع کابینت آشپزخانه صورت می گیرد که شامل طراحی های خاصی می باشند و موجب بهبود وضعیت آشپزخانه ها نسبت به گذشته شده است.

فروش کابینت آَشپزخانه مدرن

فروش کابینت آشپزخانه مدرن نسبت به گذشته افزایش یافته است چون علاقه مندان زیادی در سطح جهان دارد. طراحی کابینت آشپزخانه ممبران و کابینت آشپزخانه هایگلاس از دسته بندی کابینت های آَشپزخانه مدرن و امروزی است که از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. با خرید کابینت آشپزخانه ممبران می توانید در عین شیک و مدرن بودن نمای ظاهری کابینت، سبک کلاسیک را در دکوراسیون آشپزخانه بوجود آورید و به محیط اصالت خاصی ببخشید. نیاز به ذکر است که انتخاب طرح و رنگ کابینت های آَشپزخانه نقش پر رنگی در سبک طراحی دکوراسیون دارد.

خرید کابینت آشپزخانه هایگلاس نیز به دلیل برخورداری از پوشش یکدست طرفداران زیادی دارد. استفاده از شیشه و کشوهای ریلی و جک دار و همچنین بدون دستگیره در طراحی انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، کاربری کابینت ها را بیش از پیش بهبود بخشیده است.

خرید بهترین کابینت آشپزخانه امروزی

برای خرید بهترین کابینت آشپزخانه امروزی نیاز است که فاکتورهای متعددی را همچون طرح کابینت، جادار بودن قفسه های کابینت، سبک طراحی نمای ظاهری کابینت، میزان لوازم آشپزخانه، فضای آشپزخانه و غیره را در نظر داشته باشید.

مجموعه آکاژو دیزاین با سال ها فعالیت تخصصی در زمینۀ ساخت و فروش انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک در طراحی های امروزی فعالیت می کند. علاقه مندان به تعویض و خرید کابینت آشپزخانه می توانید با کارشناسان فروش و نصب مجموعه تماس بگیرید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()