پارتیشن دوجداره یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن بندی است که کاربرد عمدۀ آن در محیط های اداری، فضاهای تجاری و محیط های درمانی می باشد. با نصب انواع پارتیشن دوجداره می توان فضای تفکیک شده ای را برای کارمندان مجموعه بوجود آورد و از فضای دکوراسیون به بهترین شکل ممکن استفادۀ بهینه نمود. ضخامت و عرض پارتیشن های دوجداره معمولاً 10 سانتی متر در 80 سانتی متر می باشد که ارتفاع پارتیش نیز به صورت متغیر می باشد و با توجه به سلیقۀ کارفرمایان مشخص می گردد. لازم به ذکر است که ابعاد ضخامت و عرض پارتیشن های دوجداره نیز می تواند بر اساس نیاز مشتری به صورت سفارشی ساخته شود.

خرید انواع پارتیشن دوجداره

تنوع طرح و متریال پارتیشن ها متعدد می باشد و به همین دلیل خرید انواع پارتیشن دوجداره MDF، پارتیشن دوجداره شیشه ای، انواع پارتیشن دوجداره تلفیقی شیشه ای مات و MDF و همچنین جنس آلومینیوم رونق یافته است. استحکام پارتیشن های دوجداره نسبت به پارتیشن های تک جداره بیشتر می باشد، ضمن آنکه نسبت به صدا نیز عایق بهتری است. با توجه به دکوراسیون های داخلی محیط های اداری می توان به شکل های مختلف طراحی پارتیشن بندی را پیاده سازی نمود، به نحوی که اتاق های مجزا ایجاد شود و یا تنها برای تفکیک یک فضای بزرگ به چندین قسمت مجزا به کار برده شود.

قیمت اجرای پارتیشن دوجداره

قیمت اجرای پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن های تک جداره گران می باشد ولی از جهات متعددی مقرون به صرفه می باشد، ضمن آنکه فضای دکوراسیون را مدرن و لاکچری نشان می دهد. استفاده از یراق آلات با کیفیت نیز در جلوه، دوام و قیمت پارتیشن نیز مؤثر می باشد.

مجموعه آکاژو دیزاین مفتخر است از ابتدای فعالیت خود در زمینۀ فروش و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای ، دوجداره و تک جداره در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()