همان طور که می دانید بستر بتن آماده بهترین پوشش ممکن برای اجرای انواع کفپوش های بادوام صنعتی نظیر اپوکسی، بتن سخت و پلی یورتان می باشد، و کیفیت این پوشش ها به عیار و درجه خلوص زیرسازی آن بستگی دارد، به همین دلیل است که امروزه کفسازی سوله با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. افزایش قابلیت چسبندی و تراکم بتن از مهمترین اصولی هستند که در اختلاط بتن و روش های مکانیزه به صورت ویژه به آن توجه می شود، تا روند کفسازی سوله خللی به وجود نیاید، و بتوان پروژه را به نحو احسن به اتمام رسانید، از مهمترین مزایای این روش می توان عدم نفوذ پذیری آب، افزایش مقاومت سایشی و عدم کنده شدن سطح بتنی به مرور زمان را نام برد. برای سفارش کفسازی سوله به سایت مراجعه نمایید.

کفسازی سوله با استفاده از روش بتن ریزی مکانیزه در چند مرحله مختلف انجام می شود، اما  از مراحل ابتدایی آن می توان به مگر ریزی اشاره کرد، که اهمیت بسیار بالایی دارد و در صورت اجرای صحیح و بی عیب و نقص آن، نفوذ آب به خاک و رطوبت کف  غیر ممکن می شود، این پوشش در زیر فونداسیون قرار می گیرد و بعد از آماده سازی بستر کار می توان آرماتور بندی را انجام داد، و پس از اطمینان از مقاومت کف محوطه می توان مراحل اجرایی کفسازی سوله را با استفاده از ماشین های مکانیزه بتن ریزی و پرداخت کاری آغاز نمود و در پایان کفپوش دلخواه خود را بر روی آن اعمال کرد. قیمت کفسازی سوله در این روش بسیار کم و ارزان می باشد، و با توجه به مقاومت بسیار بالای آن این روش به اولین انتخاب پیمانکاران و صاحبان مشاغل مبدل گشته است.

گروه خدماتی پارس الیس از مجرب ترین مراکز خدمات کفسازی سوله با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، این مرکز با استفاده از یک کادر متخصص و حرفه ای تمام امور کفسازی سوله را با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()