پارکت به عنوان یکی دیگر از انواع تجهیزات کفپوش محسوب می شود که برای تزئین دکوراسیون داخلی بر روی سطوح کف نصب می شوند. پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت است که به وسیلۀ چندین کلیک به یکدیگر متصل می شوند. امروزه خرید و فروش انواع پارکت در اندازه، طرح و رنگ بندی های متنوع صورت می پذیرد که باعث افزایش کاربرد پارکت ها می شود. .

خرید پارکت و لمینت

خرید پارکت و لمینت متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان صورت می گیرد. به عبارتی اگر قصد خرید و نصب پارکت لمینت را برای کف منزل در نظر دارید، توجه داشته باشید که رنگ بندی دکوراسیون و همچنین لوازم منزل چگونه است و سپس مناسب ترین طرح پارکت لمینت و چوبی را برای تزئین کف سالن انتخاب نمائید. با نصب پارکت بر روی سطح کف، حس راحتی و آرامش را برای افرادی که بر روی سطوح قدم می گذارند، به ارمغان می آورید. در ضمن امکان شستشو و تمیز نمودن سطوح نیز راحت تر از گذشته خواهد شد.

برای اینکه دکوراسیون داخلی ساختمان نسبت به گذشته بهتر شود، این است که در انتخاب لوازم دکوراتیو توجه بیشتری نمائید چون نقش مهمی در روحیات و خلق و خوی افراد دارد. به همین جهت انواع پارکت لمینت با طرح و رنگ بندی های روشن و تیره طراحی شده اند تا یکپارچگی پارکت ها با دیگر لوازم دکوراسیون حفظ گردند.

قیمت خرید انواع پارکت

قیمت خرید انواع پارکت به دلایل ثابت نبودن بازار، مشخص نمی باشد. در ضمن قیمت خرید پارکت لمینت برند ایرانی با برند خارجی متفاوت می باشد. قیمت خرید پارکت لمینت ساخت ایران نسبت به خارجی مقرون به صرفه می باشد، ضمن آنکه دارای خدمات پشتیبانی قوی می باشند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس بیش از چند سال است که در حوزۀ فروش انواع محصولات دکوراتیو فعالیت دارد و انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()