پارکت به عنوان یکی دیگر از طرح های جذاب کفپوش عرضه می شود که دارای ویژگی های متعددی می باشد. برای انتخاب و خرید انواع مختلف پارکت ، علاوه بر زیبایی، باید به مشخصات فنی ساخت پارکت نیز توجه شود تا مطابق با شرایط محیطی، مناسب ترین پارکت را با قیمت مناسب خریداری نمائید. در ابتدا انواع پارکت چوبی برای پوشش کف ساختمان به کار برده می شد ولی به مرور زمان انواع پارکت لمینت نیز ساخته شد و به بازار عرضه شد.

مزایای خرید پارکت لمینت

همانطور که گفته شد، پارکت های چوبی استحکام کمتری نسبت به نفوذ آب دارند و این در حالی است که طراحی ساخت پارکت های لمینت به نحوی است که نسبت به آب بسیار مقاوم می باشد. در نتیجه شاهد خرید انواع پارکت لمینت برای پوشش کفپوش استخرها می باشیم. استفاده از روکش رزین و پارافین نمودن کلیک های پارکت، امکان نفوذپذیری رطوبت به لایه های پارکت از بین می رود و موجب ضد آب شدن پارکت های لمینت می شود.

استحکام بالا در برابر ضربه، سایش، خط و خش، تابش نور آفتاب، نصب راحت، قیمت ارزان و همچنین قابلیت ضد آب از مزایای عمدۀ انواع پارکت لمینت محسوب می شود. بنابراین می توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی از میان طرح های پارکت لمینت مدرن و کلاسیک، طرح مورد دلخواه کفپوش پارکت را انتخاب نمائید.

خرید پارکت ارزان

خرید پارکت ارزان نیز امکان پذیر می باشد چون انواع پارکت لمینت ضد آب در رنگبندی و طرح های مختلف در بازار مشاهده می شود که می توانید بهترین پارکت را برای پوشش کف ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، سالن های ورزشی، استخر و سایر مکان ها انتخاب نمائید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، از ابتدای فعالیت در زمینۀ فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کفپوش پارکت و لمینت و انواع مختلف کاغذ دیواری مشغول به کار می باشد. این مجموعه برای جلب رضایت و رفاه مشتریان، شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی پارکت لمینت را فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()