کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی از جدیدترین نوع کفپوش ها می باشد، که مقاومت بی نظیری در برابر ضربه، خراش و فشار دارد، و قابل استفاده در تمامی محیط های آزمایشگاهی، صنعتی، درمانی، اداری و سازمانی را دارد، این کفپوش ها در گروه کفپوش های پلیمری قرار گرفته اند، که با ترکیب دو عنصر اصلی رزین و سخت کننده تولید می شود. این کغپوش ها قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح صاف از جمله، چوب، موزاییک، آسفالت و سنگ را دارند، و قبل از اجرای اپوکسی باید سطح زیزین در صورت خرابی و خراش تعمیر شود، تا جلوه گری اپوکسی دوچندان شود. ترکیبات اپوکسی در ابتدای کار با یکدیگر ترکیب شده تا مرحله ای که به صورت شیمیایی با یکدیگر واکنش نشان می دهند و یک ماده سفت و سخت در برابر تخریب به دست می آید، که معمولا با ضخامت حداقل 2 میلیمتر اجرا می شود. قیمت کفپوش اپوکسی در مقایسه با مقاومت و طول عمر این کفپوش ها بسیار ایده آل است، و در محیط های صنعتی و با تردد بالا و همین طور کارخانه های تولید که از لیفتراک و ماشین های باربری استفاده می شود بسیار ایده آل می باشد.

از مهمترین قابلیت های انواع کفپوش اپوکسی می توان به افزایش روشنایی محیط تا حدود 200 درصد، مقاومت بسیار بالا، ضد آب بودن، قابلیت آنتی باکتریالی، سهولت شست و شو، اجرای سریع و آسان و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی و فرسایش اشاره کرد. انواع کفپوش اپوکسی  را می توان در گروه های کفپوش های آنتی باکتریالی، آنتی الکترو استاتیک، خود تراز، دیواری، ضد اسید و غیره قرار داد، که هزینه های اجرای کفپوش اپوکسی در مدل های فوق متغییر می باشد، اما در مقایسه با عمر و دوام بالای این کفپوش ها براتی صاحبان مشاغل با تردد بالا بسیار ایده آل می باشد.

شرکت پارس الیس از جمله معتبرترین شرکت های اجرای کفپوش اپوکسی با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان در مورد این کفپوش ها اطلاعات لازم را بدست آورد و سفارش خود را به ثبت رساند.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()