بتن سخت

بتن سخت را می توان در شمار سخت ترین نوع کفپوش های صنعتی قرار داد، که سطح رویی آن را یک پوشش ضد سایش قوی تشکیل می دهد، که در برای برخورد اجسام سنگین و تردد بالای ماشین آلات باربری نظیر جک پالت و لیفتراک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. بتن سخت قابلیت اجرا بر روی انواع بتن ساده را دارد، و مقاومت  و طول عمر بتن را بسیار بالا می برد، استفاده از انواع بتن سخت بر روی سطوح قدیمی هزینه های تعمیر و نگهداری را بسیار پایین می آورد، و به دلیل سختی و مقاومت بسیار بالا در برابر خمش، سایش و ضربه به کفپوش زره ای نیز معروف می باشد، که در سوله ها، کارخانه ها و صنایع تولیدی با تردد بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت اجرای بتن سخت در مقایسه با دیگر کفپوش های پلیمری و مقاوم نظیر اپوکسی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. بتن سخت قابلیت اجرا در رنگ های مختلف و بر روی تمامی سطوح صاف و قدیمی را دارا می باشد.

بن سخت شامل مواد معدنی، مصنوعی و رنگ دانه ها می باشد،که به عنوان یک پوشش نهایی بر روی اسلب بتنی تازه که در حدود 8 تا 10 سانتی متر ضخامت دارد، اجرا می شود، و تا مدت ها در برابر تمامی عوامل فرسایش محیطی و شیمیایی از کف ساختمان محافظت می کند. تنوع در رنگ آمیزی،کوتاه تر شدن زمان ساخت و ساز، عدم محدودیت در استفاده از بتن رنگی،قابلیت اصلاح سطوح قدیمی، سازگار با ساختار طبیعی و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری را می توان در شمار مزایای استفاده از این کفپوش قرار داد، که امروزه به دلیل قیمت بسیار مناسب بتن سخت توجه ویژه صاحبان صنایع را نیز به خود معطوف نموده است.

شرکت پارس الیس از معتبرترین مراکز اجرای بتن سخت با بالاترین کیفیت اجرایی می باشد، که با استفاده از افراد مجرب و خبره در این زمینه انواع کفپوش های پلیمری را به بهترین حالت ممکن انجام می دهد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()