بتن ریزی کف

بتن ریزی کف که در زمره مراحل اولیه و زیر سازی سازه ها می باشد، و پس از آن می توان انواع کفپوش اپوکسی، پلی یورتان، بتن سخت و غیره را بالاترین کیفیت انجام داد، زیرا کیفیت بتن آماده زیرین در زیبایی و دوام انواع کفپوش های صنعتی و پلیمری تاثیر بسیار بالایی دارد. امروزه انجام عملیات بتن ریزی کف با استفاده از روش مکانیزه و دستگاه های مجیک و ماله پروانه انجام می شود، که علاوه بر بالا بردن مقاومت و تراکم بتن، سبب کاهش هزینه های کفسازی می شود، این دستگاه ها با حذف روش های سنتی و فرایند دو باره کاری و بتن ریزی مجدد و یا ساب زدن را به همراه نخواهد داشت و در زمان و هزینه مصرفی پروژ ها صرفه جویی می کند. قیمت اجرای بتن ریزی کف با استفاده از ماشین آلات مختلف بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر روش ها می باشد، بطوریکه با استقبال بسیار بالایی از سمت پیمانکان، معماران و صاحبان مشاغل مختلف مواجه شده است.

از سری مراحل انجام بتن ریزی کف می توان به شست وشو و تمیز نمودن کف، اجرای مگریزی، آرماتور بندی و بتن ریزی با استفاده از پمپ اشاره کرد، تمامی مراحل فوق به روش کاملا مکانیزه و با استفاده از انواع ماشین آلات صنعتی انجام می شود برای مثال شیب بندی محیط با استفاده از دستگاه لیزر، یکسان سازی و پخش مواد به وسیله دستگاه مجیک و در پایان عملیات پرداخت به وسیله ماله برقی پروانه ای به دست متخصصان و افراد حرفه ای در این باره انجام می شود. قیمت بتن ریزی کف با توجه به مساحت سطح، نیروی انسانی مورد نیاز، ساعات کاری، فاصله ی پروژه تا کارخانه و غیره تعیین می شود.

شرکت فنی و مهندسی پارس الیس از مجرب ترین مراکز اجرای بتن ریزی کف با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، و کارشناسان این مرکز به صورت آنلاین و تلفنی در ساعات کاری پاسخگوی مشتریان می باشند و به آن ها خدمات مشاوره ای رایگان می دهد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1004
نمایش همه
علاقه مندی ها ()