طراحی ویلا

ویلا به ساختمان هایی می گویند که معمولا از چهار طرف باز می باشند، و در ارتباط با دیگر ساختمان ها نیستند، این سازه ها از نظر متراژ بسیار بزرگ تر از دیگر بنا ها می باشند، و در طراحی آن ها معماران و مهندسین آزادی عمل بیشتری دارند. اجرای طراحی ویلا بسیار متفاوت تر از دیگر طراحی های ساختمانی می باشد، و حتی برخی شرکت های معتبر مهندسی در این زمینه به صورت جداگانه فعالیت می کنند، و تخصص و مدیریت خود را بر روی طراحی انواع ویلاهای جذاب و منحصر به فرد گذاشته اند، که متقاضیان می توانند به سادگی به آن ها اعتماد نمایند و پروژه مورد نظر خود را به آن ها بسپارند. هزینه های طراحی ویلا بر حسب پلان های آن، نوع نقشه کشی، جانمایی، سبک طراحی و غیره متفاوت است، که البته امروزه با تاسیس شرکت های معماری متعدد، و تلاش آن ها برای کسب پروژه های بهتر یک بازار رقابتی به نفع مشتریان دایر شده است، تا بتوانند بهترین شرکت طراحی ویلا را با ارزان ترین قیمت پیشنهادی انتخاب نمایند.

طراحی ویلا با دیگر ساختمان ها بسیار متفاوت است،ویلا ها درواقه ترکیبی از بنا و طبیعت هستند، که مرحله ی طراحی فضای پیرامون آن هم به اندازه خود ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخورادر است تا بتوان یک محیط جذاب و دلنشین را طراحی و پیاده سازی نمود. برخی ویلا ها بر اساس سبک هایی از قبل مشخص شده طراحی می شوند که از پر مخاطب ترین آن ها می توان به سبک های روستیک، کلاسیک و مدرن اشاره کرد، که امکان تلفیق آن ها با ایده های معماران و مشتریان نیز وجود دارد، تا بتوان ایده آل های آنت ها را در هنگام طراحی ویلا اجرا نمود.

گروه طراحی و مهندسی ویستا با استفاده از خبره ترین تیم طراحی داخلی و خارجی ویلا و همچنین استفاده از بهترین متریال اولیه  در شمار معتبرترین شرکت های طراحی و اجرای ویلا ، اجرای انواع بازسازی  و  ... در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت می باشد.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()