طراحی نما

در صنعت ساخت و ساز برای ارائه یک پروژه ایده آل و نهایی باید به تمامی جنبه های طرح از جمله انواع طراحی نما توجهی ویژه نمود، تا ظاهر  و نمای ساختمان ها هم به زیبایی دکتور آن دلنشین و جذاب جلوه نماید. در نظر گرفتن نوع فعالیت و کاربرد ساختمان ها در طراحی نمای آن ها تاثیر بسیار بالایی دارد، که این مورد را می توان در انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و آموزشی مشاهده کرد، برای مثال با کمی دقت در نمای دانشگاه ها می توان به جنبه های آموزشی آن ها پی برد، مثلا طراحی نمای دانشکده ی هنر با هوافضا بسیار متفاوت است، و معمولا مخاطبان در نگاه اول متوجه این موضوع می شوند. توجه به بافت شهر و مطابقت داشتن نما با دیگر اجزاء شهر نیز بسیار اهمیت دارد، زیرا طراحی نما در تمامی ساختمان ها در زیبا سازی چهره شهر نیز بسیار اهمیت دارند، و در طراحی آن ها باید به تمامی این موارد توجهی ویژه نمود. قیمت طراحی نما تحت تاثیر موارد بسیار زیادی ازجمله مساحت بنا، مواد اولیه، روش طراحی، نور پردازی و غیره محاسبه می شود، و قیمت مصوبی ندارد.

نمای ساختمان و متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود، معرف ساختمان ها می باشند، و باید در انتخاب مصالحی که در طراحی نما به کار می رود، نهایت دقت را به خرج داد، تا از ساختمان در برابر شرایط آب و هوایی و محیطی مراقبت نماید و زمینه های فرسایش آن ها هم به سادگی امکان پذیر نباشد.

 گروه مهندسی و طراحی آویستا از مجرب ترین شرکت های مجری طراحی نما و سایر انواع خدمات نظیر انواع بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت و زیباترین چشم انداز می باشد، که سالهاست در این حوزه فعالیت می کند و نمونه کارهای بسیار قویی در این رابطه دارد، که با مشاهده آن ها به راحتی می توان به این شرکت خوشنام و با سابقه اعتماد نمود و پروژه های طراحی نما ساختمان را به آن ها سپرد.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()