پارکت لمینت و پارکت به عنوان یکی از کفپوش های فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرند. این بافت چوبی ظاهر زیبایی به محیط منزل می بخشد و بسیار پرطرفدار است. سبک سنتی و سبک مدرن هر دو تمایل به بهره مندی از این کفپوش چوبی دارند. این کفپوش ها بسیار زیبا و جذاب هستند.

پارکت و پارکت لمینت از نظر شکل ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در واقع این کفپوش چوبی چند لایه در نگاه اول مانند پارکت به نظر می رسد. برای اطلاع از نصب انواع پارکت لمینت  از طریق لینک اقدام نمایید.

معرفی پارکت لمینت

تفاوت پارکت لمینت و پارکت

پارکت کفپوش تهیه شده از چوب طبیعی است. لایه میانی، زیرین و رویی این کفپوش از چوب تهیه شده است. بنابراین این کفپوش می تواند با ظاهری شیک، فضای دنج و زیبایی را در محیط منزل خلق نماید.

کفپوش پارکت لمینت باید به شکل منظم تمیزکاری شود. این کفپوش نیاز به نگه داری مداوم نیز دارد. زمانی که از این کفپوش چوبی در محیط منزل استفاده می کنید، دیگر نیازی به مراحل آب بندی اضافی پارکت نخواهید داشت.برای خرید انواع پارکت رولکس به سایت مراجعه نمایید. 

پارکت ها به شدت تحت تاثیر نور خورشید قرار می گیرند. دلیل این موضوع نیز کاملاً مشخص است. چون این کفپوش ها از چوب طبیعی تهیه می شوند. این پارکت ها می توانند با قرارگیری در نور آفتاب تیره تر یا روشن تر شوند.

پارکت لمینت در ترکیبات خود علاوه بر چوب از مواد دیگری نیز استفاده کرده است. HDF ماده اصلی این کفپوش ها می باشد.

کفپوش پارکت لمینت در لایه میانی خود از HDF بهره مند شده و لایه سوم آن نیز با پوشش چوبی به ضخامت 2.5 میلی متر شناخته می شود.

این کفپوش از پارکت معمولی قیمت بیشتری دارد و با دوام بالاتری نیز عرضه می گردد. زمانی که پارکت لمینت به بازار عرضه شد، مصرف پارکت کاهش یافت و بیشتر افراد بهره مندی از لمینت را ترجیح دادند. این موضوع به خاطر کیفیت و دوام این کفپوش ها بود.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()