زمانی که از پوستر دیواری گل در اتاق خواب یا اتاق پذیرایی بهره مند می شوید، امکان ست کردن دیوارهای اتاق با مبلمان، روکش تخت، طرح کمد دیواری و ... نیز وجود دارد.

طرح های مختلفی برای پوستر دیواری گل مورد توجه می باشند اما برخی از این طرح ها رواج بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارند.

پوستر دیواری گل با الگوهای زیبا

گراهام براون: این طرح از نمونه طرح های موجود در پوستر دیواری گل می باشد. بسیار خیره کننده بوده و تداعی گر یک طرح شرقی و کلاسیک است. بهتر است از این طرح زنانه برای طراحی اتاق خواب یک خانم استفاده کنیم.برای خرید و فروش پوستر دیواری گل از طریق لینک اقدام نمایید.

انواع طرح زیبا در پوستر دیواری گل

قهوه ای و آبی: این پوستر دیواری گل نیز برای طراحی اتاق خواب یک خانم توصیه می شود. در این الگو نیز از یک طرح قهوه ای گلدار و آبی کلاسیک درام استفاده می شود.

گل مدرن:با این پوستر دیواری گل می توان فضای مسحور کننده ای را در محیط منزل به وجود آورد. در این نوع پوستر نیز از رنگ های سفید، مشکی و صورتی در کنار هم استفاده شده است.

طراحی اتاق خواب با پوستر دیواری گل

شکوفه آبی:این طرح برای پوستر دیواری گل از طرح های فوق العاده جذاب بوده و بسیار رمانتیک می باشد.

بیشتر طرح های زیبایی که مطرح شد، در دسته پوستر دیواری گل از نوع کلاسیک قرار می گیرد. طرح های کلاسیک از جمله طرح های محبوب برای پوستر دیواری گل می باشند.

بهره مندی از طرح های کاغذ دیواری گل به سلیقه و نظر افراد بستگی دارد. اگر تمایل به بوجود آوردن بافت تیره در فضای اتاق خواب یا اتاق پذیرایی دارید، می توانید از ایده گل های تیره رنگ یا پوسترهایی با زمینه تیره بهره مند شوید.برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی  به سایت فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمایید. 

طرح های فانتزی و گرافیکی نیز از جمله ایده‌هایی است که برای طراحی دیوار اتاق پذیرایی و منزل مورد توجه قرار می گیرد. اگر دوست دارید محیط آرامی برای خود ایجاد کنید، باید از رنگ های آرامش بخش بهره مند شوید.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()