پارکت یک کلمه برای توصیف کفپوش چوبی سخت می باشد. به طور کلی دو نوع پارکت برای خرید پارکت مورد توجه قرار می گیرد. هر کدام از این کفپوش ها با قابلیت های مجزایی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی کفپوش چوبی بعد از  نصب پارکت نیاز به مراقبت، نگه داری و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض دارد.

خرید پارکت برای دکوراسیون منزل

خرید پارکت به دو گروه کفپوش جامد و مهندسی تقسیم بندی می شود. کفپوش هایی که برای گروه جامد مورد استفاده قرار می گیرند، حدود 6 میلی متر ضخامت دارند. جلادهی نیز بخشی از امور مربوط به نگه داری پارکت های جامد می باشد. این جلادهی با لاک یا روغن جلا انجام می گیرد.

پارکت مهندسی نیز از چندین لایه متشکل شده اما شیوه کار با آن متفاوت می باشد. برای جلادهی این کفپوش نیز از روغن یا لاک کمک گرفته می شود.

خرید پارکت در دکوراسیون منزل

مهم ترین دلیل همه گیر شدن استفاده و خرید پارکت به استحکام و دوام آن مربوط می گردد. البته این دوام و استحکام تا زمانی مورد توجه قرار می گیرد که شما مراقبت های مربوط به این نوع کفپوش را مد نظر قرار دهید. برای خرید پارکت رولکس  به سایت  سایت فروشگاه آنلاین رونیا  مراجعه کنید.

کفپوش چوبی بی نهایت زیباست و بعد از نصب و اجرا زیبایی بی نظیری نیز نصیب محیط منزل خواهد کرد. توجه داشته باشید که این کفپوش ها بعد از گذشت چند سال از نصب و اجرا، دیگر آن درخشش و جذابیت اولیه را ندارند. از این رو به سنباده کاری و لاک زدن مجدد نیاز پیدا می کنند. در واقع جلا و زیبایی چوب یکی از مهم ترین دلایل خرید پارکت می باشد.

برای بهره مندی از کفپوش چوبی می توانید از چوب های گوناگون استفاده کنید. برای انتخاب این پارکت باید وقت بگذارید و با حوصله اقدام کنید. در این صورت می توانید به نتایج مطلوبی دست یابید. استحکام نیز از فاکتورهای مهم در انتخاب کفپوش چوبی می باشد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()