دیوارپوش پارچه ای نیز یکی از کاورهای دیواری است که در دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چنین روکش هایی محیط منزل را به شدت دنج و زیبا می کند. از ایده دیوارپوش پارچه ای برای طراحی محیط منزل استفاده می شود. این پانل دیواری می تواند عایق خوبی برای صدا باشد.

دیوارپوش پارچه ای بیشترین دایره کارکرد خود را در محیط اتاق خواب دارد. البته این مطلب به معنای عدم استفاده از آن در سایر نواحی منزل نیست. در واقع باید اعتراف کرد که بیشتر افراد به دنبال ایجاد هماهنگی بین تخت و فضای پشت تخت هستند. از این رو از دیوارپوش مناسبی برای این کار کمک می گیرند.برای  سفارش انواع دیوار پوش به سایت مراجعه نمایید.

همان طور که می دانید دیوارپوش‌های پارچه ای در طرح، رنگ، شکل، مدل و سایزهای گوناگونی تهیه و تولید شده اند. از این رو می توانند دایره مصرفی کلیه افراد را پوشش دهند.

مزیت بهره مندی از دیوارپوش پارچه ای

اگر می خواهید در مصرف دیوارپوش به شکل بهینه عمل کنید، بهتر است از این روکش دیواری استفاده کنید. این روکش ها شما را تا مدت ها از تعمیر، جایگزینی و تعویض معاف خواهند کرد. این روکش دیواری عمر بسیار زیادی دارد و مستحکم می باشد. در واقع دوام این روکش ها به مراتب از کاغذ دیواری بیشتر است. این روکش های دیواری از ضربه به دیوار ممانعت خواهد کرد.

نصب آن بر روی دیوار بسیار راحت بوده و از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. برای سفارش دیوارپوش دکوراتیو به سایت فروشگاه آنلاین رونیا مراجعه نمایید. 

روکش های پارچه ای به راحتی طراحی و رنگ آمیزی می شوند. بنابراین می توانید آن ها را بعد از نصب به شکل دلخواه درآورید.

دیوارپوش‌های پارچه ای به عنوان یک روکش دیواری نسبتاً گران قیمت مطرح می شود. البته قیمت این روکش دیواری به اندازه کاغذ دیواری می باشد.

برای تهیه این پانل دیواری می توان از طرح های سنتی، مدرن و ... کمک گرفت.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()