پوستر کاغذ دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی از سبک های جدید چاپ کاغذ دیواری است که تحول شگفت انگیزی در صنعت چاپ محصولات دکوراتیو بوجود آورده است. بین طراحی و چاپ کاغذ دیواری و چاپ پوستر کاغذ دیواری یکسری تفاوت های جزئی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. خرید و فروش پوستر کاغذ دیواری طرفداران زیادی دارد و موجب تنوع طرح پوستر دیواری شده است و مرغوب تر از گذشته چاپ می شود.برای خرید پوستر کاغذ دیواری جذاب  به سایت مراجعه کنید.

خرید پوستر کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن

خرید پوستر کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن را در فروشگاه های پخش کاغذ دیواری مشاهده می کنیم تا تناسب رنگ بندی در تزئین دکوراسیون داخلی فضای ساختمان رعایت شود. امروزه با خرید پوستر کاغذ دیواری پشت LCD می توان به تنهایی تغییر بسزایی در تزئین دکوراسیون بوجود آورد و دیگر نیاز به خرید مجدد لوازم دکوری نباشد. بنابراین به صورت هوشمندانه می توان از امکانات و تجهیزات دکوراتیو دیوارپوش برای ایجاد تغییر و تحول در سبک دکوراسیون کمک گرفت. همچنین به دلیل ویژگی خاصی که پوستر کاغذ دیواری از آن برخوردار می باشد، می توان پوستر کاغذ دیواری را متناسب با تزئین سقف به کار برد و بر زیبایی دکوراسیون افزود. برای اطلاع از فروش انواع پوستر دیواری مشاغل به سایت مراجعه کنید. 

قیمت فروش پوستر کاغذ دیواری

قیمت فروش پوستر کاغذ دیواری به دلیل یکپارچگی طرح بسیار ارزان می باشد. در برخی از موارد با نصب پوستر کاغذ دیواری در بخش خاصی از محیط دکوراسیون می توان جلوۀ دکوراسیون را جذاب و مدرن تزئین نمود، به نحوی که دیگر نیاز به نصب کاغذ دیواری و پرداخت هزینه های اضافی نباشد. با خرید پوستر کاغذ دیواری PVC به راحتی می توان سطوح پوستر دیواری را از آلودگی و کثیفی پاک نمود و به شکل اولیه درآورد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مفتخر است علاوه بر کاغذ دیواری، فروش پوستر کاغذ دیواری را نیز در طرح های مختلف عرضه می کند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()