موکت یکی از کفپوش های ارزان است که متناسب با تمام سطوح کف طراحی شده است . برای تولید موکت از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود که بر روی کیفیت و قیمت خرید موکت ها مؤثر می باشد. موکت پشمی، موکت نمدی، موکت پلی آمید، موکت اکرلیک، موکت پلی پروپیلن، موکت پلی استر و موکت تریکستا از انواع موکت طبیعی و مصنوعی است که در بازار عرضه می شود و شما مشتری گرامی می توانید متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی، خرید مناسب ترین موکت را داشته باشید. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین موکت

خرید بهترین موکت زمانی اتفاق می افتد که شما اطلاعات لازم در خصوص انواع موکت داشته باشید و در نهایت با بررسی تمام شرایط اقدام به خرید موکت مورد دلخواه خود نمائید. موکت ها را به راحتی می توان در اندازه های متفاوت برش داد و بر روی کف اتاق ها به صورت فیکس قرار داد. در ضمن با پوشاندن کامل سطوح کف به وسیلۀ موکت می توانید مقداری از هدر رفت انرژی برودتی جلوگیری نمائید، همچنین به عنوان عایق صدا نیز محسوب می شود و فضای آرامش بخشی را ایجاد می کند.

در حال حاضر فروش انواع موکت ظریف مصور که ساخت ایران است، در بازار عرضه می شود که از کیفیت عالی برخوردار می باشد و همواره از الیاف مرغوب برای تولید انواع موکت استفاده می نمایند.

خرید موکت ارزان

اگر به بازار، برای خرید موکت مراجعه کرده باشید، انواع موکت نمدی، موکت های تافتینگ را با طرح های متنوع ساده و نقش برجسته مشاهده می کنید که می توانید بر حسب سلیقۀ شخصی، رنگ بندی دکوراسیون و لوازم منزل، مناسب ترین موکت را با قیمت ارزان خریداری نمائید. همواره به یاد داشته باشید که خرید موکت ارزان را ملاک انتخاب موکت قرار ندهید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با استفاده از کادر پرسنل فروش مجرب، می توانند شما مشتری گرامی را در انتخاب با کیفیت ترین موکت همراهی کنند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()