پارکت از جدیدترین سبک های طراحی کفپوش است که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته شده است. پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت محسوب می شود که شامل طرح های متنوع  برگرفته از طبیعت درختان می باشند. چند سال اخیر خرید و فروش پارکت لمینت به دلیل ساختار کلی که دارد، کاربرد بیشتری پیدا کرده است و می توانید متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، خرید بهترین پارکت را داشته باشید.برای خرید انواع پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین پارکت

همانطور که پیش از این مطرح نمودیم، خرید بهترین پارکت به ویژگی های کفپوش پارکت باز می گردد. پارکت های لمینت به دلیل آنکه از چندین لایۀ متفاوت از قبیل لایه محافظ زیرین، مغز پارکت لمینت و لایه چاپ شده و لایه مقاوم رویی تشکیل شده است، نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد. بنابراین علاقه مندان خرید پارکت لمینت افزایش یافته است. همچنین در طراحی پارکت های لمینت، برای استحکام بخشیدن به کفپوش پارکت، کلیک های پارکت لمینت را نیز در پارافین آغشته نموده اند که باعث ضد آب شدن پارکت های لمینت می شود.

امروزه خرید پارکت لمینت ساخت ایران، طرفداران زیادی پیدا کرده است چون از کیفیت بالا برخوردار می باشند. به همین دلیل شاهد افزایش فروش پارکت لمینت آرتا می باشیم.

خرید پارکت ارزان

برای خرید پارکت ارزان مانند خرید پارکت واریو ارزان می توانید به فروشگاه های پخش انواع پارکت مراجعه نمائید و پس از بررسی جوانب مختلف، اقدام به خرید پارکت لمینت مقاوم با قیمت ارزان نمائید. معمولاً طرح کفپوش پارکت بر اساس سبک و رنگبندی دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. در حال حاضر امکان خرید انواع پارکت مدرن و کلاسیک در رنگبندی های مختلف برای متقاضیان فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از مراکز فروش محصولات دکوراتیو چون کفپوش پارکت در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه برای سهولت در خدمات رسانی، خرید اینترنتی انواع پارکت را برای علاقه مندان محیا نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()