درب اتوماتیک از جمله تکنولوژی هایست، که سبب عبور و مرور ساده تر افراد می شود، این درب ها با استفاده از چشمی هایی که در قسمت فوقانی آن ها نصب شده اند، و با استفاده از فناوری مادون قرمز کار می کنند، می توانند وجود اشخاص را در پشت درب تشخیص دهند، و فرایند باز و بسته شدن درب را انجام دهند. قدمت این درب ها به سال 70 میلادی می رسد، اما در آن زمان فقط افرا ثروت مند قادر به استفاده از درب های اتوماتیک بوده اند، اما اکنون با افزایش شرکت های خدماتی نصب و اجرای درب های هوشمند و به وجود آمدن یک بازار رقابتی به نفع مشتریان قیمت انواع درب اتوماتیک بسیار کاهش پیدا کرده است، و  در بیشتر مراکز مسکونی، اداری، تجاری و فروشگاهی می توان نمونه هایی از این درب ها را مشاهده نمود. این درب ها بر اساس سنسور ها عمل می کنند، برای مثال می توان به سنسور های اپتیکی یا حرکتی اشاره کرد، که به محض حرکت به سمت درب ها باز می شوند، این درب ها از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

کاهش مصرف انرژی، کنترل تردد افراد و تنظیم دمای محیط از جمله خصوصیات بارز انواع درب اتوماتیک با کیفیت و مدرن می باشد، و سبب سهولت رفت و آمد در اماکن مختلف شده اند. امروزه و با گسترش تکنولوژی استفاده از انواع درب های اتوماتیک، که در قالب های مثلثی، برمودا، شیشه ای، پارکینگی و کرکره ای تولید و عرضه می شوند را می توان در تمامی محیط های مجلل و ساختمان های مدرن مشاهده نمود. کیفیت و مزایای بیشمار انواع درب های اتوماتیک در مقایسه با درب هاب قدیمی و غیره سبب شده آمار خرید انواع درب اتوماتیک در سال های اخیر بسیار بالاتر برود.

شرکت معتبر دلتا دور از بزرگ ترین مجموعه های طراحی و فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلف می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیک و یا دفتر این مجموعه می توان با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی درب مورد نظر خود را سفارش داد.

تماس با ما

شرکت درب اتوماتیک دلتادر آماده ارائه مشاوره رایگان و طراحی و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در تمامی نقاط کشور میباشد .

آدرس دفتر فروش : تهران - سه راه افسریه - مجتمع تجاری نیک روز - طبقه اول - دلتادر

021-33482557

لطفا جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش آقای ملکی تماس حاصل فرمایید .

ملکی - 09124134002

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1062
نمایش همه
علاقه مندی ها ()