درب اتوماتیک شیشه ای نمونه ای دیگر از انواع درب های اتوماتیک است، که در ساخت آن از شیشه های سکوریت و یا دوجداره استفاده می شود، که در عین زیبایی و مدیریت بهتر عبور و مرور از کیفیت و قابلیت ضد شکنندگی نیز برخوردار هستند، و ایمنی بسیار بالایی دارد. این نوع درب ها برای مکان های تجاری و خدماتی مانند موسسات مالی و اعتباری، فروشگاه ها، رستوران ها، سازمان های اداری و هتل ها ایده آل می باشند و در عین سهولت عبور و مرور زیبایی بسیار زیادی به این اماکن می بخشند.  این درب ها را می توان بر اساس اتوماتیک، نیمه باز و باز دائم و بسته قرار داد، و رفت و آمد افراد را کنترل و مدیریت نمود. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای با مناسب ترین قیمت مراجعه به وب سایت های فروشگاهی و استعلام قیمت از آن ها و همین طور مشاهده نمونه کارهای شرکت های خدماتی زیربط، بهترین راه حل ممکن برای مشتریان می باشد، تا با مقایسه آن ها بهترین اتخاب را داشته باشند.

کاهش مصرف انرژی، مدیریت تردد و  تنظیم دمای محیط از جمله مزیت های استفاده از این نوع درب ها می باشد، که می توان آن ها را در انواع دایره ای، مورب، 90 درجه قائم و غیره سفارش داد و نصب نمود. انواع درب اتوماتیک شیشه ای در قسمت فوقانی خود را دارای سنسور های بسیار حساسی هستند، که بسته به نوع آن ها در برابر حرکت و یا تصاویر افراد که با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز در لنز چشمی آن ها پدیدار می شوند، واکنش نشان داده و باز و بسته می شود. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در مقایسه با دیگر درب های معمولی بسیار بالاست و به همین منظور غالبا برای محیط های اقتصادی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت معتبر دلتا دور با سالها فعالیت مستمر در زمینه نصب و فروش انواع درب اتوماتیک با خدماتی نظیر نصب و راه اندازی فوری، گارانتی و خدمات پس از فروش، نصب در انواع سازه، شیشه و فریم به متقاضیان خدمات می دهد.

 تماس با ما

شرکت درب اتوماتیک دلتادر آماده ارائه مشاوره رایگان و طراحی و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در تمامی نقاط کشور میباشد .

آدرس دفتر فروش : تهران - سه راه افسریه - مجتمع تجاری نیک روز - طبقه اول - دلتادر

021-33482557

لطفا جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش آقای ملکی تماس حاصل فرمایید .

ملکی - 09124134002

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1011
نمایش همه
علاقه مندی ها ()