پارکت از جمله کفپوش های کلاسیک و مدرن محسوب می شود که علاقه مندان زیادی دارد و دارای مزایای متعددی می باشد. با انتخاب کفپوش کف برای دکوراسیون داخلی ساختمان می توانید سطح نرم و راحتی را برای قدم گذاشتن بر روی کف بوجود آورید. پارکت چوبی و پارکت لمینت دو دسته بندی اصلی انواع پارکت است که در جهان شناخته شده می باشد و در طراحی دکوراسیون به کار برده می شوند.برای اطلاع از خرید و فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پارکت

خرید انواع پارکت مانند خرید پارکت لمینت چینی ، بر اساس سبک دکوراسیون انجام می شود. به عنوان مثال برای سبک دکوراسیون کلاسیک از طرح و رنگبندی تیره پارکت و لمینت به کار برده می شود و این در حالی است که برای سبک دکوراسیون مدرن می توان از انواع پارکت رنگ روشن استفاده نمود که به نوعی جلوۀ مدرن به محیط بخشیده شود. در اوایل ساخت پارکت، پارکت های چوبی از چوب درختان ساخته می شد ولی به مرور زمان برای صرفه جویی در هزینه و عدم قطع درختان تصمیم به ساخت پارکت چوب مصنوعی گرفته شد که در نتیجۀ آن می توانید انواع پارکت لمینت را مشاهده نمائید که با نام پارکت ضد آب و یا پارکت چوب مصنوعی معرفی می شوند.

قیمت انواع پارکت

قیمت پارکت چوبی و لمینت با یکدیگر متمایز می باشد چون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. قیمت پارکت لمینت ارزان است به دلیل آنکه از چوب مصنوعی ساخته شده است و به همین دلیل از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. در ضمن قیمت پارکت با توجه به برند ایرانی و خارجی نیز متغیر می باشد. هنگام خرید پارکت لمینت باید به درجۀ کلاس AC پارکت توجه داشته باشید چون میزان استحکام پارکت را نسبت به میزان تحمل فشار ترددها مشخص می کند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ پخش انواع پارکت و لمینت، خدمات مشاوره ای در خصوص انتخاب مناسب ترین پارکت نیز به مشتریان ارائه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()