کاغذ دیواری از محبوب ترین لوازم دیوارپوش است که برای تزئین دکوراسیون داخلی بر روی دیوار چسبانده می شود. در ابتدا خانواده های ثروتمند قادر به خرید کاغذ دیواری بودن و تمام افراد از عهدۀ خرید کاغذ دیواری بر نمی آمدند ولی به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی چاپ کاغذ دیواری، تمام مردم این امکان را داشتند که بتوانند بر مبنای سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، مناسب ترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایند و جلوۀ خاصی به دکوراسیون منزل و محیط کار خود ببخشند. برای  نصب کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش انواع کاغذ دیواری

در دنیای امروز با ورود دستگاه های پیشرفتۀ چاپ کاغذ دیواری، امکان چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی و انواع کاغذ دیواری طرح برجسته علاوه بر کاغذهای دیواری ساده محیا می باشد و این مسئله موجب رونق خرید و فروش انواع کاغذ دیواری در سراسر دنیا شده است. با توجه به سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، امکان خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک به صورت مجزا فراهم می باشد و می توان از رنگ بندی و طرح های متنوع کاغذهای دیواری PVC و نانو در تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده نمود. قابل یادآوری است که از ویژگی های عمدۀ چاپ انواع کاغذ دیواری مدرن می توان به قابل شستشو بودن و استحکام بالای کاغذ نسبت به پاره شدن و همچنین تابش نور اشعۀ UV اشاره نمود.برای خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید بهترین کاغذ دیواری

قیمت خرید بهترین کاغذ دیواری به فاکتورهای مهمی چون جنس، ضخامت و نوع کاغذ دیواری بستگی دارد. بنابراین با توجه به این مسائل می توانید برای تزئین دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی از مزایای خرید کاغذ دیواری لاکچری با قیمت مناسب بهره مند شوید و فضای فوق العاده ای را برای بینندگان بوجود آورید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها تجربه فروش انواع کاغذ دیواری در تهران، قادر به همراهی مشتریان در انتخاب بهترین کاغذ دیواری با قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()