نکات مهم در خرید انواع عملگرauma

عملگر برقی آیوما مانند یگ قطعه اضافی بر روی انواع شیرآلات موجود در تاسیسات قرار می گیرد، و فرمان پذیری و کنترل آن ها را به صورت اتوماتیک و از راه دور به عهده می گیرد، از این رو در بزرگترین و حساس ترین پروژه های صنعتی از عملگرهای auma برای افزایش شاخص امنیت و کنترل بهتر سیالات درون لوله ها استفاده می شود. از انواع عملگرهای برقی آیوما می توان به عملگر های خطی، دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته اشاره کرد، که متناسب با نوع شیرآلات ( توپی، پروانه ای) انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. عملگرهای برقی آیوما با توجه به سایز شیرآلات، گشتاورتولیدی و ولتاژ ورودی انتخاب می شوندو به صورت درصد مسیر جریان سیالات را کنترل می کنند، سیگنال آنالوگ ورودی در این شیرآلات در حالت باز و بسته و کنترل درصدی برابر 4 و2 میلی آمپر و یا 0 تا 10 ولت می باشد، و قیمت انواع عملگرauma در آن ها بر اساس همین شاخص ها محاسبه می شود. این عملگر های برقی با استفاده از انواع انرژی های نیوماتیکی، هیدرولیکی و الکتریکی انرژی مورد نیاز خود را برای تحریک شیرآلات به دست می آورند و مدیریت آن ها را ساده تر می کنند.

انواع شیرهای کنترلی به صورت شیر برقی دوراهه، شیرموتوری سه راهه و غیره عرضه می شوند و متقاضیان خرید عملگرauma باید نهایت دقت خود را به خرج دهند تا سایز و نوع عملگر خریداری شده، هماهنگ با شیرآلات مورد نظر باشد، تا در هنگان نصب و راه اندازی آن ها به مشکل برنخورد. کیفیت تولیدات کمپانی آیوما سالهاست که زبانزد تمامی صنعتگران این حوزه می باشد، و سبب شده نمایندگی های بسیاری با هدف عرضه، فروش و تعمیرات این محصولات در سراسر دنیا دایر شده اند.

فروشگاه معتبر و آنلاین گروه صنعتی برگزیدگان از مجرب ترین نمایندگی های فروش عملگرauma  در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار، تضمین کیفیت و اصالت کالا به دست متقاضیان آن درسراسر کشور  می رساند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()