معرفی انواع عملگر برقی

عملگر برقی به یک قطعه الکترونیکی اطلاق می شود، که بر روی انواع شیرآلات دستی از قبیل توپی و پروانه ای نصب می شود، و این امکان را به کاربران سیستم های پایپینگ در صنایع مختلف می دهد تا کنترل دستی این شیرآلات را به اتوماتیک تغییر دهند.  سازوکار انواع عملگر های برقی آیوما و دیگر برند های صنعتی با استفاده از تحریک شیرآلات به وسیله ی انرژی های الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی و تغییر عملکرد آنها می باشد. استفاده از انواع عملگر های برقی در سالهای 1364 مطرح شد، و یک سال بعد توسط کمپانی معتبر آیوما اولین نوع از این عملگر ها مدل سازی شد، که مورد استقبال تمامی مراکز حساس و  بزرگ صنعتی نظیر پالایشگاه ها، نیرو گاه ها، تصفیه خانه ها، خطوط انتقال سیالات و غیره قرار گرفت، و از آن زمان تا کنون گروه صنعتی آیوما با  در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و ارتقاء محصولات خود توانسته است در زمینه تولید انواع عملگر برقی و گیربکس های صنعتی بالاترین جایگاه فروش و محبوبیت را کسب نماید، و با دایر کردن شعب نمایندگی خود در سراسر دنیا به متقاضیان خرید عملگر برقی خدمات گارانتی، فروش و تعمیرات را به بهترین شکل ممکن عرضه نماید.

صنعت پایپینگ با ورود انواع عملگر برقی از حالت مکانیکی و دستی به ماشینی و اتوماسیون تبدیل شده است، و مزایایی از قبیل سبب سهولت انجام کار، انسجام بیشتر و مدیریت ساده تر فشار درون لوله ها را به ارمغان داشته است. قیمت عملگر برقی بر حسب قدرت آن و سایز شیرآلاتی که بر روی آن ها نصب و اجرا می شود بستگی دارد، شیرآلات کنترلی عموما در دو نوع شیر برقی موتوری دو راهه و شیرب موتوری سه راهه عرضه می شوند، که هر کدام  از آن ها کاربرد های خاصی دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

از معتبرترین مراکز فروش عملگر و همچنین قطعات نظیر گیربکس ، کنترلرعملگرهای برقی آیوما  و غیره با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توان به گروه صنعتی برگزیدگان اشاره کرد، که انواع محصولات خود را به صورت فوری و همراه با گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش به دست متقاضیان می رساند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()