کاغذ دیواری به عنوان اولین دیوارپوش مورد استقبال علاقه مندان به لوازم طراحی دکوراسیون قرار گرفته است. قابل ذکر است که نصب کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و با استفاده از چسب های مخصوص به راحتی به دیوار چسبانده می شود و دیگر مشکلات نقاشی کردن دیوار را نخواهد داشت. به همین دلایل است که سال های متوالی بر تنوع طرح های کاغذ دیواری افزوده شده است و  همچنین جنس کاغذ دیواری نیز بیش از پیش بهبود یافته است.

خرید و فروش انواع کاغذ دیواری

با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری، تنوع طرح کاغذ دیواری افزایش یافت که در نتیجۀ آن شاهد خرید و فروش کاغذ دیواری ساده، طرح دار و سه بعدی می باشیم که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا کسب نموده است. هنگام خرید کاغذ دیواری باید توجه داشته باشید که طرح و رنگ کاغذ دیواری متناسب با چه نوع طرح دکوراسیون داخلی هماهنگی بیشتری دارد که در نتیجۀ آن بتوانید بهترین انتخاب کاغذ دیواری را از میان انواع سبک کاغذ دیواری داشته باشید.

در حال حاضر انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، انواع کاغذ دیواری برجسته و انواع کاغذ دیواری تصویری طراحی و چاپ شده اند که رضایت علاقه مندان به دیوارپوش کاغذ دیواری را بیش از پیش جلب نموده است. با توجه به سلایق مختلف می توانید طرح های مختلف کاغذ دیواری را مشاهده نمائید که به دیزان و طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما تناسب و هارمونی داشته باشد. به عنوان مثال برای اتاق کودکان می توانید از انواع کاغذ دیواری کودکانه و طرح نوجوان استفاده نمائید و جلوۀ خاصی به دکوراسیون داخلی اتاق دلبندتان ببخشید.برای خرید کاغذ دیواری های حراجی  از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از برترین فروشگاه های چاپ کاغذ دیواری و فروش انواع کاغذ دیواری در تهران فعالیت می کند و برای بهبود خدمات به مشتریان، شرایط خرید اینترنتی کاغذ دیواری را نیز فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()