عملگر برقی آیوما چه کاربردی دارد؟

عملگر برقی آیوما یک قطعه اضافی می باشد، که بر روی انواع شیرآلات دستی نصب می شود و کاربری مکانیکی آن ها را به الکترونیکی تبدیل می کند. ایده تولید انواع عملگر های برقی و گیربکس های صنعتی در سال 1964 در کشور آلمان مطرح شد، و در سال 1965 با تولید اولین عملگر های برقی به تحقق پیوست، می توان اساس کار انواع عملگر های برقی مبدل کردن شیر آلات مکانیکی به کنترلی دانست، این عملگر ها انواع مختلف دارند و بسته به نوع شیرآلات و طراحی و نصب آن ها در گروه های خطی، دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته قرار می گیرند، و بسته به نوع آن ها قیمت عملگر برقی آیوما هم تغییر پیدا میکند. از عمده دلایل استفاده از انواع عملگر ها بر روی شیرآلات مکانیکی می توان به کنترل فرایند تولید، کنترول از راه دور شیرآلات، مدیریت و کنترول ساده تر، امکان قطع عملگر سیستم در شرایط اضطراری و از راه دور، بالا بردن ضریب امنیتی و غیره اشاره کرد. عملگر برقی آیوما اساس از روش های تحریک شیرآلات واستفاده می کند و انرژی آن هم ممکن است به صورت های الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی تامین شود.

استغاده از انواع عملگر برقی آیوما سبب توسعه و افزایش بهره وری سیستم های تاسیساتی و پایپینگ می شود، این عملگر ها سازگار با محیط زیست طراحی و توسعه یافته اند و دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی می باشند، و استفاده از آن ها برای عبور و انتقال انواع سیالات صنعتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. این شیرآلات کنترلی در انواع شیر برقی موتوری دو راهه و شیر موتوری سه راهه هم عرضه می شوند، و متقاضیان خرید انواع عملگر برقی آیوما باید قبل از خرید این عملگر ها باید نوع شیرآلات مورد نظر خود را مشخص نماید تا در زمان تحویل با مشکل مواجه نشوند.

از معتبر ترین نمایندگی های فروش عملگر برقی آیوما می توان به فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی برگزیدگان اشاره کرد، که نمایندگی فروش این محصولات را با ارزان ترین قیمت و همین طور همراه با خدمات پس از فروش آن ها را دارا می باشد، و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()