اجرای سقف شیروانی چگونه است؟

شیروانی از قدیمی ترین معماری هایی است که برای اجرای انواع سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما با این حال ظاهری کلاسیک و بسیار زیبا به نمای ساختمان ها می بخشد، به همین دلیل است، که اجرای سقف های شیروانی در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد، و شرکت های بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند. در مجموع به تمامی سقف هایی که با زاویه ی شیب 15 الی 70 درجه اجرای می شوند سقف شیب دار یا شیروانی می گویند، که البته میزان شیب این سقف ها در معماری ها و مناطق مختلف متغیر می باشد. قیمت اجرای سقف شیروانی بر حسب مساحت ساختمان و مواد اولیه ای که در ساخت آن بکار رفته است محاسبه می شود. شینگل های قیر گونی شده، سفال، تکه های چوب سرو، فلز و کاشی های بتنی و رسی از جمله متریالی هستند که برای اجرای انواع سقف شیروانی مورد استفاده قرار می گیرند، و  بر حسب شرایط آب و هوایی، نوع طراحی و مساحت این سقف ها  انتخاب و استفاده می شوند.

انواع سقف های شیروانی را می توان در دو دسته ساده و طرح دار قرار داد، که سقف های ساده دارای دو شیب بوده و سقف های طرح دار از چند نوع شیب تشکیل شده اند و معماری های متفاوتی دارند برای مثال می توان به انواع سقف های پروانه ای، خمیده، چند ضلعی و پایابنا اشاره کرد.هزینه های پایین مراقبت و نگهداری، و نصب سریع و ساده، افزایش فضای ساختمان( انباری، اتاق زیر شیروانی) و کمک به تهویه بهتر ساختمان از جمله مزایایی اجرای سقف شیروانی برای ساختمان ها، ویلا ها، اماکن ورزشی و سوله ها دارد.

شرکت معتبر آراز سقف از بزرگ ترین مجموعه های مهندسی ساخت و اجرای سقف شیروانی ، تعمیر انواع سقف شیروانی و ... است، که دارای نمونه کارهای بسیار قویی در این زمینه می باشد. متقاضیان خرید و استفاده از خدمات اجرای سقف شیروانی می توانند با مشاهده نمونه کار های این مرکز  که در وب سایت آن قرار گرفته است، به راحتی به آن اعتناد نمایند و پروژه های خود را به این شرکت بسپارند.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1001
نمایش همه
علاقه مندی ها ()