شرایط ساخت و اجرای آردواز

آردواز از اولین پوشش های سقف شیروانی بوده است، که عموما در مناطق مرطوب و پر باران استفاده می شود، تا دوام و ماندگاری بنای ساختمان را در این مناطق افزایش دهد. از جمله متریالی که در ساخت و اجرای آردواز به کار می رود می توان به سیمان، آزبست، پنبه نسوز، مواد شیمیایی و آب اشاره کرد. طراحی و معماری با استفاده از آرواز در طول سالیان اخیر رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته است، بطوریکه با اجرای آردواز در سبک های مختلف می توان زیبایی و نمای ساختمان و ویلا ها را چندین برابر نمود. قیمت اجرای آردواز وابسطه به مساحت محیطی است، که برای آن طراحی می شود، و کیفیت مواد اولیه و نوع معماری از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این گونه پوشش های مسقف می باشند، که سابقه ی اجرای آن ها به چندین هزار سال پیش می رسد، و همچنان در مناطق مختلف سردسیر و کوهستانی طرفداران بسیاری دارد.

از جمله مزایای استفاده از آردواز می توان به محافظت از نمای ساختمان و ویلا در برابر باران های اسیدی، طوفان و گرد و غبار و بالا بردن طول عمر مفید بناها اشاره کرد. امروزه استفاده و  اجرای آردواز در سر در ویلاها، مراکز تجاری و اداری، آلاچیق ها و اتاقک های کلبه ای بسیار متداول شده است. مراحل طراحی و اجرای آردواز باید به صورت کاملا اصولی و استاندارد توسط افراد حرفه ای و کار آزموده در این زمینه معماری انجام شود، که با رعایت نکات کلیدی از جمله شاسی کشی و فاصله گذاری دقیق، نصب استاندارد ها و اجرای فلاشینگ ها می توانند علاوه بر زیباسازی ساختمان ها، کیفیت و دوام آن ها را افزایش دهند.

شرکت بزرگ فنی مهندسی آراز سقف با چندین سال تجربه در صنعت اجرای آردواز امروزه به یکی از مجرب ترین شرکت های خدماتی مبدل شده است، که با دانش فنی بسیار بالا و طراحی های منحصر به فرد خود توانسته اعتماد و توجه متقاضیان خرید و اجرای خدمات آردواز  و همچنین اجرای انواع سقف سوله و ... را به خود جلب نماید.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 999
نمایش همه
علاقه مندی ها ()