آیفون تصویری، اختراعی محبوب

به روزگارانی فکر کنید که هنوز آيفون تصویری اختراع نشده بود. حتی قبل از آن؛ یعنی به قبل از ظهور آیفون برگردید. آن روزها که زنگ در خانه به صدا در می‌آمد، آن‌ هم وقتی منتظر رسیدن کسی بودید. سراپا شوق بودید و لبریز هیجان، تا بدانید چه کسی پشت در است. به یاد بیاورید که پس از شنیده شدن صدای زنگ، زمان به چه کندی می‌گذشت تا عزیزان خود را بعد از مدت‌ها ببینند و در آغوش کشید. فاصله‌ی عبور از حیاط تا رسیدن به پشت در گاهی به اندازه‌ی یک عمر می‌گذشت. همین امر بود که باعث شد شرکت‌ها به فکر تولید انواع آیفون تصویری بیفتند. شاید تولیدکنندگان هم به هنگام ساخت این وسیله هرگز فکر نمی‌کردند در مدتی کوتاه بتوانند این چنین اعتماد مردم را جلب کنند و آن‌ها را برای خرید این وسیله ترغیب کنند.

برگردیم به عصر حاضر. اکنون تکنولوژی هدایای بسیاری به ما بخشیده است. پای آیفون‌ تصویری که به خانه‌ها باز شد، آن انتظار طولانی و کشدار تنها با فشردن یک دکمه به شیرینی دیدار تبدیل شد. دیگر مدت‌هاست که زمان میان فشردن زنگ در تا نقش بستن چهره‌ی میهمانِ پشت در بر روی صفحه‌ی آیفون تصویری تنها لحظه‌ای کوتاه به طول می‌انجامد.

بازار رقابتی به نفع خریداران

با رقابتی شدن بازارهای فروش آیفون تصویری ، تولیدکنندگان و فروشندگان کوشیدند تا محصول خود را متمایز کنند و برگ برنده‌ای برای جذب مشتری داشته باشند. به همین جهت محصولاتی که اکنون تولید می‌شوند علاوه بر دارا بودن کیفیت و استفاده از قطعات درجه‌یک و به‌روز، دارای امکاناتی هستند که مطابق با خواسته‌های مشتریان است. مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش انواع آیفون تصویری مانند فروشگاه آکام سازه شرایطی فراهم آورده‌اند تا با گرد هم آوردن محصولات متنوع قدرت انتخاب خریدار را بالا ببرند. در این میان برندی موفق‌تر است که با در نظر گرفتن نیازهای مشتری، کیفیت و زیبایی را چاشنی کار کند و از طریق برقراری ارتباط موثر با خریدار و مشتری هدف، به این امر مهم دست یابد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 956
نمایش همه
علاقه مندی ها ()