آیفون تصویری تک نما یکی از معروف ترین آیفون های تصویری می باشد که بسیاری از افراد از آن در ساختمان های خود استفاده می کنند. قابلیت ها و مزیت های مهمی که این آیفون تصویری دارد موجب شده است که شهرت انواع آیفون تصویری تکنما روز به روز بیشتر شود. گارانتی 3 ساله این آیفون تصویری به شما این تضمین را می دهد که در صورت هرگونه مشکل و اختلالی نصاب های شرکت به ساختمان شما مراجعه کنند و مشکل آن را رفع نمایند.

ویژگی های آیفون تصویری تک نما :

آیفون تصویری تک نما ویژگی های بسیار زیادی دارد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. خدمات این آیفون تصویری توسط شرکت رایگان می باشد و هیچ معطلی در نصب آن به وسیله نصابان وجود ندارد. نصاب ها در کمترین زمان به ساختمان مورد نظر شما مراجعه می کنند و آیفون تصویری تان را در هر نوع که باشد برایتان نصب می نمایند.
  2. دوربین آیفون تصویری تک نما هوشمند و رنگی است که این ویژگی موجب می شود شما تصاویر بیرون را به صورت کاملا واضح مشاهده کنید.
  3. دفترچه راهنمای محصول دارای تمامی اطلاعات این آیفون تصویری می باشد و شما می توانید با مطالعه آن به خوبی در مورد ویژگی هایی که دارد اطلاعات کافی به دست آورید. برخی از افرادی که نمی توانند به درستی با آیفون تصویری کار کنند می توانند از دفترچه آن استفاده نمایند.
  4. تمامی قطعاتی که در آیفون تصویری تک نما به کار رفته است دارای استانداردهای لازم می باشد و همین ویژگی موجب می شود که تا چندین سال بدون هیچ اشکالی از آن استفاده کنید.
  5. نصب انواع آیفون تصویری تک نما آن بسیار آسان می باشد و هزینه زیادی هم ندارد. البته باید بدانید که شما خودتان به تنهایی قادر نخواهید بود که آن را نصب کنید و برای نصب آن بهتر است از نصاب های شرکت کمک بگیرید.

برای سفارش و اطلاع از قیمت انواع آیفون تصویری تکنما به فروشگاه آکام سازه مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()