فلنج جوشی به عنوان یکی از ابزار آلات مهم در اتصالات لوله کشی می باشد که بسیار حائز اهمیت می باشد. با پیشرفت ساخت تجهیزات لوله و اتصالات شاهد فروش انواع فلنج جوشی می باشیم که دارای کاربرد گسترده ای در صنعت لوله کشی می باشد. با خرید فلنج جوشی می توان در زمان و هزینه ها صرفه جویی نمود. با استفاده از قطعات فلزی فلنج می توان عیوب اتصالات لوله کشی را در مدت زمان کوتاهی مرتفع ساخت و نیاز به هیچ گونه عملیات برشکاری نیست.برای خرید و فروش فلنج جوشی به سایت مراجعه کنید.

فروش فلنج جوشی

فروش فلنج جوشی را بیشتر حین طراحی و پیاده سازی پروژه های لوله کشی و تأسیسات می توان مشاهده نمود. با توجه به میزان فشاری که به ابزارآلات و اتصالات لوله کشی وارد می شود، فلنج های جوشی در کلاس های مختلف ساخته می شوند. لازم به ذکر است که رده بندی های کلاس فلنج جوشی بر مبنای استانداردهای API، ISO و ANSI مشخص می گردد. با این تفاسیر شاهد فروش انواع فلنج جوشی اعم از فلنج جوشی سطح صاف، فلنج جوشی با سطح برجسته، فلنج جوشی گلودار، انواع فلنج لبه دار، انواع فلنج روکار، انواع فلنج جوشی دنده ای و غیره می باشیم. هر کدام از انواع فلنج جوشی دارای قابلیت و مشخصات فنی خاص خود می باشند که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای خرید فلنج ارزان  از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت خرید و فروش فلنج جوشی

قیمت خرید و فروش فلنج جوشی بر پایۀ اندازه، کاربرد و جنس فلنج مشخص می گردد. در نتیجه متناسب با سیستم خطوط لوله کشی می توانید خرید مناسب ترین فلنج جوشی را با قیمت ارزان انجام دهید. هنگام خرید فلنج های جوشی نیاز است که از ساختار لوله کشی و اتصالات لوله ها مطلع باشید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی در حوزۀ فروش اینترنتی انواع فلنج جوشی و همچنین دیگر اتصالات لوله کشی در تهران فعالیت می کند.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()