برای استفاده از اتوماسیون صنعتی در سیستم های تاسیساتی و لوله کشی، باید از عملگر های مختلف استفاده نمود، که از با کیفیت ترین آن ها می توان به اکچویتورauma اشاره کرد. این عملگرها سبب می شوند، کنترل و مدیریت بیشتری را بتوان بر روی سیستم های پایپینگ اعمال کرد، و بتوان به جای اجرای فرامین دستی و مکانیکی کنترل تمام شیرآلت و فشار سیالات درون لوله ها را به صورت از راه دور  و خودکار انجام داد، تا میزان خطرات و اشتباهات رایج در این موارد کاهش یابد و به موازات آن ایمنی سیستم افزایش پیدا نماید. انواع اکچویتور auma در انواع خطی، دورانی پیوسته و دورانی با زاویه محدود تولید و عرضه می شوند، که روش اجرای فرامین در آن ها با یکدیگر متفاوت است، برای مثال عملگر های دورانی یک حرکت چرخشی را تولید می کنند، بطوریکه عملگر در یک زاویه ی دایره ای شکل می چرخد، بر خلاف عملگر های خطی که تنها در یک خط ممتد به سمت جلو یا عقب حرکت می کنند، این عملگر ها متناسب با نوع طراحی سیستم و نوع شیرآلات انتخاب می شوند و قیمت اکچویتورauma در هر نوع از این عملگرهای کنترلی متغیر می باشد.

   اکچویتورauma یک قطعه الکترومکانیکی است، که در آخرین مرحله ی نصب سیستم های کنترلی قرار می گیرد، و کنترل و مدیریت شیرآلات را به عهده می گیرد، و با تحریک سیستم که معمولا با استفاده از یک منبع انرژی از نوع مکانیکی، نیوماتیکی، هیدرولیکی و الکتریکی این فعالیت را انجام می دهد. متقاضیان خرید اکچویتورauma می توانند محصولات این کمپانی معتبر آلمانی را از طریق نمایندگی معتبر آن در سراسر دنیا با ارزان ترین قیمت و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایند.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبر ترین مراکز فروش انواع اکچویتور برقی auma و دیگر محصولات کمپانی آیوما می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان تمامی محصولات آیوما را به همراه لیست قیمت آن ها مشاهده کرد، و سفارش خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت نمود.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()