یونولیت ها دارای مزایایی هستند که آن ها را به موادی پرکاربرد و پر طرفدار در هر زمینه ای تبدیل کرده است. از یونولیت های موجود در مصالح ساختمانی می توان به یونولیت سقفی اشاره نمود. این یونولیت های سقفی که از جنس پلی استایرن می باشند دارای معایب و مزایایی هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

از مزایای استفاده از یونولیت سقفی در ساخت و ساز می توان به کم‌ شدن حدود ۳۰ درصد از حجم بتن و سبک شدن قطعات بلوکی ساختمان ها و در نتیجه کم شدن قابل توجه وزن ساختمان ها اشاره کرد. از مزایای دیگر می توان به کمتر استفاده کردن از قطعات فولادی و آهنی بخاطر کاهش سایز تیرآهن و ستون ها اشاره کرد. این فوم ها همچنین به دلیل سبک بودن مقاومت زیادی در برابر زلزله داشته و خرابی کمتری به بار خواهند آورد. این یونولیت ها به راحتی قابل حمل و نقل هستند و به نیروی انسانی کمتری برای نصب احتیاج دارند و می توان عایق بون این فوم ها را در برابر صدا، حرارت و رطوبت از ویژگی های منحصر به فرد این ماده دانست.

معایب کاربرد یونولیت سقفی:

یونولیت سقفی علی رغم ویژگی ها و مزایای خوبی که دارند دارای معایبی نیز می باشند. این بلوک های یونولیتی از جنس پلی استایرن با اینکه در برابر زلزله ایمنی خوبی دارند ولی در برابر آتش سوزی قابل اعتماد نمی باشند. زیرا جنسی که این فوم ها دارند باعث می شود در برابر حرارت حالت آب شدگی داشته و حجم خود را از دست بدهند.‌ به این دلیل در برابر آتش سوزی می توانند آسیب رسانی زیادی ایجاد کنند که می توان با استفاده از جنس های با کیفیت تر یونولیت سقفی تا حدی از این آسیب رسانی جلوگیری نمود. به علت وجود این معایب ، نمی توان از کاربرد مناسب یونولیت سقفی چشم پوشی کرد. برای خرید انواع یونولیت با کارشناسان ما در شرکت آرین سازه رهام در ارتباط باشید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()