استفاده در بتن: بیشتر از ۷۵ درصد از ترکیبات موجود در بتن از شن و ماسه می باشد که بسته به نوع بتن مورد استفاده و کاربرد و محل استفاده از آن نوع شن و ماسه نیز متغیر می باشد.

استفاده در صنایع راه سازی: بسته به این که در لایه های فوقانی و لایه های زیری در راه و جاده ها چه نوع شن و ماسه ای باید استفاده شود از نوع خاصی استفاده می کنند.

استفاده در آسفالت ها: با توجه به نوع آسفالت، از شن و ماسه مخصوص به خود که می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد استفاده می کنند.

دیگر کاربرد های خرید شن و ماسه:

استفاده در بالاست: با توجه به اینکه شن و ماسه بتواند ریل را نگه داشته و بار چرخ های قطار را به خوبی توزیع کند باید قادر باشد زهکشی مربوط به زیرسازی ریل ها را نیز انجام دهد.

استفاده ی شن و ماسه در مصالح نفوذ پذیر:در ساخت سد ها کاربرد خرید انواع شن و ماسه این است که شن و ماسه را به عنوان زهکش و فیلتر ها در سازه هایی مثل سد های خاکی مورد استفاده قرار می دهند.

کاربرد در مصالح نفوذ ناپذیر:  شن و ماسه های خاصی را برای آب بندی کردن دیواره های سد و مخزن، و در سد های خاکی  به عنوان هسته های نفوذ ناپذیر استفاده می شود.

استفاده از شن و ماسه به عنوان لایه هایی مقاوم در برابر فرسایش: از شن و ماسه ها به عنوان لایه ای استفاده می کنند که در برابر فرسایش و هوازدگی در اثر باد، باران، انجماد، خشکی و ... محافظت کند. این شن و ماسه ها در بستر رودخانه، رود، کانال، سد های مختلف و ... استفاده می شود.

خاکریز: از دیگر موارد خرید شن و ماسه، استفاده ی آن به عنوان پر نمودن پشت دیوار ها است. این عمل بیش تر در معادن اتفاق می افتد و در راستای افزایش ایمنی به کار می رود. بدنه ی سد ها، حریم کوه در جاده ها نیز از دیگر موارد استفاده ی شن و ماسه می باشد. در صنعت با خرید شن و ماسه می توانند برای ساخت شیشه، مصرف در ریخته گری و مصرف دیگر اینگونه از شن و ماسه استفاده کنند. در شرکت آرین سازه رهام شما می توانید انواع مصالح ساختمانی را خریداری نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 872
نمایش همه
علاقه مندی ها ()