همانطور که در مقاله ی قبل ذکر شد سیمان های پورتلند دارای ۵ تیپ می باشند که در ادامه ی این مقاله به خلاصه ی خرید انواع سیمان و انواع سیمان پرتلند تیپ ۳، ۴ و ۵ می پردازیم.

خرید سیمان پرتلند تیپ سه:

این نوع سیمان، مانند تیپ یک، در زمان مشابهی چسبندگی انجام می دهند با این تفاوت که این نوع سیمان با گذشت زمان نسبت به روز اول مقاومتش زیاد خواهد شد. می توان گفت این نوع سیمان دارای ویژگی خاص کسب مقاومت سریع است که این ویژگی با آزاد شدن انرژی یا گرمای هیدراتاسیون زیادی همراه است و از این نوع نباید به عنوان چسباننده در بتن های زیاد استفاده نمود چون بتن در گرمای زیاد منبسط شده و با سرد شدن عمل انقباض اتفاق افتاده و بتن دچار ترک خواهد شد. برای ساخت سیمان تیپ سه دو کار باید انجام شود: اول میزانc3s سیمان را زیاد کرده که  c3s وظیفه ی ایجاد مقاومت اولیه را عهده دار است. و دوم اینکه هنگام آسیاب کردن آن را باید از سیمان معمولی یا تیپ یک پرتلند نرم تر کنند. امروزه برای به وجود آوردن سیمان هایی که خاصیت خیلی زود سفت شونده و سوپر سخت شونده دارند موادی را به سیمان ها اضافه می کنند.

خرید سیمان پرتلند تیپ چهار:

در این تیپ سیمان میزان حرارت هیدراتاسیون را به مقدار قابل توجهی کم کرده اند که برای بتن ریزی های حجیم نیز قابل استفاده باشد و بتن دچار ترک خوردگی نشود. جایگزین این تیپ سیمان، سیمان پرتلند تیپ ۵ می باشد زیرا تیپ ۴ در دنیا کم ساخته می شود. کم کردن حرارت هیدراتاسیون به دلیل کم کردن مقدار C3A C3S می باشد.

خرید سیمان پرتلند تیپ پنج:

این تیپ سیمان برای استفاده در مکان هایی است که سیمان ها می توانند در معرض حملات سولفاتی قرار بگیرند. درصدC3A در این سیمان به 5% رسیده است و حرارت هیدراتاسیون در آن به مقدار قابل توجهی کمتر از تیپ یک می باشد و در نتیجه برای بتن ریزی های حجیم از آن استفاده می کنند.

شرکت آریه سازه رهام ارائه دهنده انواع سیمان سفید و خاکستری و سایر مصالح ساختمانی می باشد. برای خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()