در مقاله ی قبل از مزایای استفاده از بلوک های سبک پوکه ای وزن پایین را  در ساختمانی که از این بلوک استفاده می کند و همچنین عایق حرارتی و عایق صوتی را شرح دادیم. در ادامه ی مطالب می خواهیم چند نمونه از مزایای دیگر را به طور خلاصه ذکر کنیم.

دارای مقاومت بالا:

بلوک سبک پوکه ای از مصالحی می باشد که توسط مهندسین آزمایش شده و طبق استاندارد های ساخت و ساز تولید می شود. از این رو این بلوک ها دارای مقاومت مطلوبی در برابر بار های وارده و همچنین مقاومت در برابر زلزله می باشند. میزان پایین مدول کشسان بلوک های پوکه ای سبک، به عنوان مصالحی پر کننده در دیواره ی ساختمان ها، می توانند دوره ی نوسانی ساختمان را افزایش داده و در نتیجه نیروی زلزله را کاهش دهند.

دارای مقاومت در برابر آتش سوزی:

هنگام تولید بلوک سبک پوکه ای آزمایشاتی مبنی بر سنجش آستانه ی تحمل برابر حرارت و آتش سوزی انجام می شود که در صورت پذیرفته بودن نتایج آزمایشات در زمان معینی و فرو نریختن دیواره های بلوکی پوکه سبک به تولید انبوه خواهند رسید. دانه های پوکه ی تشکیل دهنده ی بلوک سبک پوکه ای در دمای حدود ۱۲۲۰۰۰ درجه ی سلسیوس ساخته می شوند و به این دلیل شوک ناگهانی حرارت مانند آتش سوزی را، می توانند تا ۱۲۱۰۰۰ درجه سلسیوس تحمل کنند.

دارای کار پذیری بسیار زیاد:

کار پذیری در مصالح به معنی پتانسیل این مصالح در انجام اعمالی روی آن ها مانند کوبیدن میخ، سوراخ کردن بلوک، برش زدن و شیار زدن روی آن و ... می باشد. این ویژگی بخصوص در بلوک سبک پوکه ای باعث شده است که میزان به هدر رفتن بلوک ها کاهش پیدا کرده و بتوان در کنار این بلوک ها از  انواع ملات و همچنین استفاده از لوله های تو کار مانند لوله های گاز، برق، آب و تاسیسات ساختمانی و همچنین کابل های مخابراتی استفاده نمود.

سرعت بالا

هنگام ساخت و ساز اگر مصالح از نوع آجر باشد به ملات بیشتری برای استفاده از آن ها نیاز است در نتیجه هم هزینه ی بیشتری اعمال خواهد شد و هم به نیروی کار بیشتری احتیاج است و مدت زمان بیشتری نیز در ساخت دیواره ها استفاده می شود ولی استفاده از بلوک سبک پوکه ای اینگونه نیست و با سرعت بیشتری پروژه به اتمام می رسد.

شرکت آرین سازه رهام عرضه کننده انواع مصالح ساختمانی اعم از انواع بلوک سیمانی ، شن و ماسه ، گچ ، یونولیت و غیره می باشد.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()