روش تشخیص انواع میلگرد

تشخیص انواع میلگرد از روی ظاهر یکی از مواردی است که افراد خبره ‌را از افراد ناآگاه متمایز می‌کند. استانداردهای مختلفی برای دسته‌بندی آرماتور وجود دارد که با گذشت زمان تغییر کرده‌اند. میلگرد طبق استانداردهای قدیمی در سه نوع A2, A1 و A3 در بازار موجود است. اما طبق استاندارد جدید می‌توان آن‌ها را در چهار نوع ساده (س 240)، آجدار مارپیچ (آج 340)، آجدار جناقی (آج 400) و آجدار مرکب (آج 500) دسته بندی کرد. البته ممکن است هنوز میلگرد را با همان استاندارد قدیم بشناسند. مثلا منظور از میلگرد A2 همان نوع آج 340 است. فراموش نکنید که استاندارد جدید با استاندارد قدیم متفاوت است و استفاده از نام‌های قدیمی به معنی یکسان بودن استاندارد به کار رفته در آن نیست. برای اطلاع از فروش میلگرد به سایت مراجعه کنید.

چگونه انواع میلگرد را تشخیص دهیم؟

در قالب چند نکته‌ی ساده می‌توان انواع آرماتور را طبق استاندارد میلگرد تشخیص داد.

نکته 1: اگر آج میلگرد شبیه به فنر باشد نتیجه می‌گیریم که از نوع A2 است.

نکته2: یکی از تفاوت‌های نوع A2 و A3 این است که در A3 آج‌ها حالت ضربدری دارند اما در A2 به شکل تکی هستند.

نکته 3: آج میلگرد  A3 جناقی است اما ولی در A2 این آج مارپیچی شکل است.

نکته 4: نوع A2 از انعطاف بیشتری برخوردار است و در خمیدگی می‌توانید این مسئله را تشخیص دهید.برای خرید و فروش میلگرد زیگزاگ  از طریق لینک اقدام نمایید.

از لحاظ شکل ظاهری با استفاده از همین 4 نکته می‌توانید تنها با نگاه کردن و یا لمس کردن آرماتور انواع آن را تشخیص دهید. دقت در نوع میلگرد با توجه به تنش تسلیم آن امری ضروری به حساب می‌آید. چرا که هر یک از این استانداردها برای موارد خاصی طراحی شده‌اند. اگر شما مهندس و مجری ناظر پروژه‌‌ای هستید و در نوع آرماتور مصرفی تردید دارید بهتر است نمونه‌ای از آرماتور را در شرایط آزمایشی قرار دهید تا از میزان کارایی آن اطمینان حاصل نمایید. شرایط آزمایشی نیز طبق مقررات مشخص هستند. سایت بازرگانی آهن میران ، محصولات را به صورت مستقیم به دست مشتریان خود می رساند.

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 889
نمایش همه
علاقه مندی ها ()