کابینت آشپزخانه از جمله تجهیزات طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه محسوب می شود. کابینت های آشپزخانه با هدف نگهداری وسایل، ظروف آشپزخانه و آذوقه مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شود که به مرور زمان حالت تزئینی پیدا کرده است و اهمیت پیدا کرده است. خرید کابینت آَشپزخانه  نیاز به کمی بررسی بیشتر دارد که می توانید به صورت اینترنتی و یا آخذ مشاوره از سوی طراحان دکوراسیون داخلی به بهترین طرح کابینت برای آشپزخانۀ خود دست پیدا کنید.

طراحی کابینت آَشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه شامل دو بخش می باشد که جنبۀ طراحی داخلی کابینت و طراحی خارجی کابینت آشپزخانه را باید مد نظر داشت. در حال حاضر تنوع طرح کابینت های آشپزخانه افزایش یافته است و مقاوم ترین و مدرن ترین مدل های کابینت آشپزخانه وارد بازار شده است. کابینت آشپزخانه ممبران، کابینت آشپزخانه هایگلاس، کابینت ملامینه، کابینت آشپزخانه MDF و کابینت آشپزخانه PVC از جمله انواع کابینت آشپزخانه می باشد که در بازار با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود و متناسب با ابعاد و طرح مورد دلخواه صاحب ملک طراحی و پیاده سازی می شود. استفاده از روکش های ضد آب موجب استقبال فراوان مردم از سبک های مختلف کابینت های آشپزخانه شده است.

هزینۀ کابینت آشپزخانه

هزینۀ کابینت آشپزخانه با فاکتورهای متعددی چون ابعاد کابینت، طرح داخلی و خارجی، میزان و کیفیت یراق آلات و در نهایت به جنس کابینت نیز بستگی دارد. برخی از شرکت های به صورت حرفه ای در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند که تسلط آنها نسبت به طرح های بروز و لاکچری کابینت های آشپزخانه بیشتر می باشد.برای اطلاع از  فروش کابینت آشپزخانه لوکس  با ما تماس بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اعم از طراحی داخلی آَشپزخانه فعالیت می کند. در نتیجه برای طراحی آشپزخانه و طراحی کابینت آشپزخانه می توانید از تجربیات کارشناسان هیرادانا استفاده نمائید.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 675
نمایش همه
علاقه مندی ها ()