طراحی داخلی در برابر دکوراسیون داخلی

در مورد مبحث دکوراسیون و طراحی، سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا طراحی داخلی همان دکوراسیون داخلی است؟ اگر غیر از این است چه تفاوتی میان این دو وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال تنها به یک کلمه بسنده می‌کنیم:‌ تحصیلات. بگذارید کمی بیشتر در این باره توضیح دهیم. طراحی دکوراسیون بیش از همه چیز به سلیقه، خلاقیت و علاقمندی به کار در این زمینه نیاز دارد. اما  انجام طراحی داخلی جدید  با مسائلی تخصصی سر و کار دارد که نیازمند تحصیلات آکادمیک است. اما آیا تنها همین مدرک کافی است؟ طبیعتا نه. مسائل دیگری نیز در این امر دخیل هستند.

طراحی داخلی

در آشنایی با طراحی داخلی باید گفت که این حرفه علاوه بر آموزش و تحصیلات، نیازمند استعدادی ذاتی است. می‌توان گفت که طراحی دکوراسیون خود زیرمجموعه‌ی طراحی داخلی است.

طراحی داخلی یک حرفه‌ی تمام عیار

طراحی داخلی تنها یک تفریح نیست، بلکه یک علم است. تصور نکنید که طراح داخلی کارش فقط سر و کله زدن با پارچه‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت است. این تنها بخشی از کار است. طراحان داخلی باید در دانشگاه‌ها تاریخچه و منشا طراحی، قوانین ساختمان‌سازی، ارگونومی، مفاهیم مکانی، اخلاق، روانشناسی، طراحی به کمک رایانه (CAD) و موارد دیگر را آموزش ببینند. در کنار همه‌ی این‌ها، طراحان باید روابط عمومی بسیار قوی نیز داشته باشند تا بتوانند در حرفه‌ی خود موفق شوند.

طراحان افرادی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا نیاز خود را بشناسید. آن‌ها با تجربه‌ای که در طی سالیان اندوخته‌اند می‌توانند آن‌چه را که شما در ذهن دارید پیاده کنند. یک طراح داخلی موفق، طراحی است که بتواند تصورات و رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند و در پایان موجب رضایت خاطر شما شود. حقیقتا این کار از عهده‌ی هرکسی برنمی‌آید.برای انجام  طراحی داخلی انواع ساختمان ها به سایت مراجعه کنید. 

در آشنایی با طراحی داخلی تنها اشاره به همین نکته کافی است که این حرفه بسیار گسترده است. چرا که طراحان نه تنها با مالک خانه در ارتباط هستند، بلکه باید با سازندگان، معماران، سازمان‌های دولتی و صاحبان مشاغل مرتبط با کار خود نیز ارتباطی موثر داشته باشند.شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با توجه به تجربه های کاری که در طول فعالیت حرفه ای خود کسب نموده است، قادر به انجام طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین هزینه می باشد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()