عوامل مهم در دکوراسیون داخلی

صحبت از دکوراسیون داخلی که به میان می‌آید بی‌اختیار ممکن است فقط وسایل و چیدمان آن‌ها در ذهن‌مان تداعی شوند، در حالی‌که موارد بسیاری هستند که می‌توانند بر دکوراسیون تاثیر بگذارند. هنگام ساخت یک خانه‌ی جدید، همزمان که به فکر مصالح و نمای ساختمان هستیم در ذهن خود به دنبال طراحی و  اجرای دکوراسیون داخلی با هزینه مناسب  نیز هستیم. خانه را با تابلوهای زیبا و مبلمانی با رنگ دلخواه و یا با وسایل تزیینی تصور می‌کنیم و لحظه‌شماری می‌کنیم تا هرچه زودتر به آن مرحله برسیم. اما برای ذهنیت بخشیدن به این رویا، باید عوامل متعددی را در نظر بگیریم. عواملی از جمله رنگ، نور، کنتراست، ابعاد فضای در دسترس، وسایل مورد استفاده و کاربری محیط.

عوامل موثر در دکوراسیون داخلی

 چه عواملی بر دکوراسیون داخلی اثر می‌گذارند؟

فضا نقش مهمی در اجرای دکوراسیون داخلی دارد. از همین روست که در خانه‌های کوچک یا به اصطلاح آپارتمان‌های قوطی‌کبریتی عصر حاضر، نقش دکوراسیون داخلی بسیار پررنگ‌تر از سایر محیط‌هاست. کوچک بودن فضا دست طراح را می‌بندد اما از سویی دیگر موجب بروز خلاقیت می‌شود. در خانه‌های کوچک با یک طراحی حرفه‌ای می‌توان از حداقل فضا حداکثر بهره را برد.

مورد مهم دیگر این است که دقت کنیم از فضای مورد نظر برای انجام چه کاری استفاده می‌شود. برای مثال دکوراسیون اتاق کودک باید مفرح باشد و اتاق خواب نیازمند دکوراسیونی آرام‌بخش است و اصولا از رنگ‌های ملایم در آن استفاده می‌شود. یا دکوراسیون آشپزخانه اصولا به شکلی طراحی می‌شود که بتوان به راحتی از وسایل استفاده کرد و جای مناسبی برای ظروف در نظر گرفت. همه‌ی این موارد از جمله عواملی هستند که باید در اجرای دکوراسیون داخلی به آن‌ها دقت کرد.برای انجام حرفه ای دکوراسیون تجاری  با ما تماس بگیرید.

نقشه‌ی خانه و معماری نیز به شما این اجازه را می‌دهد که در مورد دکوراسیون خود تصمیم بگیرید. توجه به سایر عوامل نظیر چیدمان وسایل، جنس متریال استفاده شده در محیط (سنگ، چوب و ...)، میزان بودجه‌ی در دسترس و ... نیز در این امر بسیار مهم هستند.شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا قادر به ارائه مشاوره رایگان و اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی شما با قیمت مناسب می باشد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()