دکوراسیون داخلی به عنوان جدیدترین تکنیک طراحی داخلی ساختمان پیاده سازی می شود که ابعاد مختلف طراحی داخلی را شامل می شود. با استفاده از متدهای دکوراسیون داخلی می توان ارزش ملک را بهبود بخشید. در واقع طراحی دکوراسیون داخلی با هدف ایجاد زیبایی خاص و لاکچری به فضای داخلی ساختمان پدید آمده است.

اجرای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

اجرای انواع دکوراسیون داخلی جذاب  مدرن وکلاسیک نیاز به دانش دارد چون هر کدام از سبک های دکوراسیون داخلی، مشخصات و اِلمان های خاص خود را دارد. با استفاده از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی می توانید نمای داخلی ساختمان را شیک و مدرن طراحی کنید. رنگ و سبک لوازم دکوراسیون مدرن با کلاسیک متفاوت می باشد و به همین دلیل پیش از طراحی دکوراسیون، بهتر است اطلاعات جامعی نسبت به هر کدام از سبک های دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن داشته باشید.

ساخت کابینت جدید، کاغذ دیواری، طراحی سه بعدی نمای داخلی، پارکت، تغییر کفپوش، تغییر دیوارپوش، نقاشی ساختمان، نصب سقف کاذب، آسمان مجازی و ... تعدادی از تغییراتی است که با هدف طراحی دکوراسیون داخلی می توان از آنها استفاده نمود و نمای فوق العاده ای را خلق نمود.

هزینۀ اجرای دکوراسیون داخلی

هزینۀ اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس سبک دکوراسیون مشخص می شود. با توجه به حجم تجهیزات و مصالح ساختمانی که برای تغییر و نوسازی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است، می توان هزینۀ نهایی اجرای پروژه دکوراسیون داخلی ساختمان را معین نمود. سبک و طرح دکوراسیون به طور مستقیم بر روی قیمت ملک تأثیر می گذارد. در نتیجه می توانید با کمی دقت و استفاده از خدمات شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون، بهترین دیزاین دکوراسیون را ساختمان مسکونی و اداری خود پیاده سازی نمائید.برای اجرای دکوراسیون تجاری  با ما تماس بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از شرکت های معتبر در عرصۀ اجرای ایده های موفقیت آمیز طراحی دکوراسیون داخلی انواع ساختمان در تهران فعالیت می کند.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()