برای هر نوع طراحی مجللی نیاز به انتخاب کفپوش مناسبی دارد. انواع پارکت از جمله کفپوش هایی است که برای طراحی مجلل مورد توجه قرار می گیرد. با انتخاب یک کفپوش چوبی مناسب می توان چیدمان فوق العاده ای را در محیط منزل ترتیب داد. کفپوش‌ها برای فضاهای بزرگ گزینه مناسبی به حساب می آیند.

برای تزیین فضای مجلل از کفپوش های زیبا کمک گرفته می شود. این کفپوش ها با کیفیت مختلف و تنوع زیاد ارائه خواهند شد. برای اینکه بتوانید به پوشش مناسبی در منزل دست یابید، باید دقت لازم را در انتخاب کفپوش داشته باشید. برای بهره مندی از کفپوش چوبی در محیط منزل نیز می توان از روش های مختلفی کمک گرفت.

روش اصولی برای نصب پارکت

رایج ترین روش برای نصب کفپوش در نوع کلیکی می باشد. امروزه این روش برای نصب بسیار مورد توجه است. استفاده از پارکت در محیط منزل بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. کفپوش‌ها به آسانی نصب می شوند و به راحتی تمیز می گردند. این موضوع استفاده از آن ها را در محیط منزل رایج کرده است.

نقش حفاظتی پارکت

کفپوش چوبی عایق صوتی مناسبی نیز می باشد. بنابراین استفاده از این انواع کفپوش می تواند گزینه خوبی برای جلوگیری از سروصدا باشد.

نمونه ای دیگر از نصب پارکت به شیوه ای سنتی می باشد. در روش سنتی از چسب برای نصب کمک گرفته می شود. در واقع در این روش بر روی کف اصلی محیط چسب ریخته می شود. اگر کفپوش ها دارای لاک نباشند، باید حدود دو تا سه کت لاک لاستیکی برای نصب آن ها ایجاد شود.

در روش دیگری نیز از پایه های چوبی برای نصب کفپوش چوبی کمک می گیرند. این نوارهای چوبی با فواصل مشخصی از یکدیگر قرار می گیرند. نصب در این نوع روش بسیار پیچیده می باشد. بنابراین از این روش بسیار کمتر استفاده می گردد.

در انتخاب پارکت به تفاوت بین کفپوش‌های مصنوعی، طبیعی و کفپوش وینیل توجه کنید.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()